Pogledajte kartu najpopularnijih automarki po državama

Ako pitamo Google, tektonske promjene u autoindustriji već su se odrazile i na odnos snaga na tržištu.

I dok su još prošle godine Toyota i BMW držali tron kao najpretraživanije automarke na Google, podaci za ovu godinu govore kako se događaju velike promjene. Novi igrač je Tesla Motors koji je u nekoliko godina došao do samog vrha. Trenutno je pretekao BMW, a jedina popularnija marka na globalnoj sceni je Toyota. Sudeći po podacima, ne zadugo.

Prema podacima za prvu polovicu 2021. godine, Comparethemarket.com je napravio kartu svijeta na kojoj lako možemo vidjeti koja je automarka bila najčešće pretraživana na Googleu, i to u svakoj od zemalja.

Godine 2020. prevlast su držali BMW i Toyota. Prošle godine Toyota je bila broj 1 u 55 država, a BMW u 34, dok je trećeplasirani Mercedes bio najpopularnija tema u 15 država. Tesle nije bilo nigdje. Isto je bilo i dalje u prošlosti, 2018. i 2019. godine.

Sada su stvari nešto drukčije. Toyota je i dalje prva, ali je pala na 46 država. Na drugo mjesto stigao je Tesla Motors koji je najpopularnija automarka u čak 41 državi. Treći je i dalje Mercedes (16), dok je BMW pao na četvrto mjesto s tek 13 država u kojima je najpopularniji. Recimo i kako treće mjesto dijeli s Hyundaijem.

Pogledamo li države regije, stvari su načelno ostale iste. BMW je ovdje i dalje broj 1 kao najpopularnija marka na Google servisu.

I još jedna informacija. Ako gledamo globalne podatke, Tesla Motors je već pretekao Toyotu kao najpretraživanija automarka na Googleu. Toyota je druga, a treće mjesto drži BMW, piše Index.hr.

(TIP/Foto: Screenshot: Compare the Market)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.

  1. В настоящей экономической обстановке, где неожиданные финансовые обязательства могут возникнуть в любое время, поиск надежного и удобного источника финансовой помощи…

  2. В настоящей экономической обстановке, где неожиданные финансовые обязательства могут возникнуть в любое время, поиск надежного и удобного источника финансовой помощи…