Zuckerberg – Najmoćniji čovjek koji je hodao zemljom

14.10.2021 11:28
 

Vlasnik “Facebooka” Mark Zuckerberg najmoćniji je čovjek koji je ikada hodao planetom Zemljom i to nije dobro, upozoravaju kritičari ove internet platforme.

Kada je riječ o broju korisnika, “Facebook” je veći od svih religija na svijetu, a kontrola nad njim je u potpunom vlasništvu jednog čovjeka – Zuckerberg.

Kako prenosi “Yahoo”, prvi čovjek “Empire Financial Research” Whitney Tilson upozorava da je “tip moći koja je u rukama samo jedne osobe – loša ideja”.

Bivši zaposlenik u “Facebooka” Paul Joy navodi za “Busniess Insider” da bi zakonodavci trebali razmisliti o regulativi kojom bi bila ograničena moć koju direktori imaju u svojim kompanijama.

Kritike prevelike moći “Facebooka” dolaze sa svih strana.

Nedavno su brojne neprofitne organizacije pokrenule peticiju u kojoj se traži promjena poslovnog modela koji je baziran na algoritmima treniranim da korisnicima prikazuju sadržaj koji je za njih štetan i opasan, ali kojim će biti povećan profit kompanije.

Kritičari ove kompanije ističu da je za kompaniju koja kontroliše društvene mreže i komunikacione platforme poput “Facebooka”, “Instagrama”, “WhatsAppa” i “Messengera”, a koje koriste milijarde ljudi, jako loša stvar da većinu dionica potrebnih za glasačka prava drži samo jedna osoba – Zuckerberg.

Ne postoje tako moćne kompanije koje su tako jednostrano kontrolisane, upozoravaju kritičari i napominju da Zuckerberg niko ne kontrolše, a on kontroliše sve.

(TIP/Srna)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.