Trening od osam minuta koji možete napraviti prije doručka

31.08.2021 22:00
 

Ovaj trening će vas razbuditi, a i pomoći vam da ostanete u formi.

Ako je pred vama dan pun obaveza kratki jutarnji trening možda je savršen izbor. To znači da ćete se pokrenuti, razbuditi i odraditi trening, koji možda zbog obaveza kasnije u danu ne biste napravili.

Dio stručnjaka posebno naglašava moguće dobrobiti jutarnjih treinga. Naime, postoje neke naznake da bi treninzi prije doručka mogli jače pokrenuti metabolizam, odnosno da bi tijelo moglo sagorijevati više kalorija.

Ovaj trening od osam minuta trebao bi izgledati ovako: 15 čučnjeva, 10 sklekova, 10 obrnutih iskoraka svakom nogom, 10 obrnutih trbušnjaka, 12 čučnjeva s teretom ili bučicom ako je imate, 10 podizanja bučica iznad glave, 10 hodajućih iskoraka s teretom ili bučicama, 6 sklekova s bučicama uz povlačenje (renegade row) za svaku ruku, prenosi N1.

Vježbe trebate izvoditi bez odmora između njih, piše Eat this.

(TIP/Foto: Shutterstock)

 

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.