Volkswagen pod novom istragom

02.05.2021 14:58
 

olkswagenova prvoaprilska šala nije se svima svidjela.

Volkswagenova ideja o preimenovanju je navodno bila šala, a sudeći po reakcijama i ne previše uspješna. U svakom slučaju uzdrmala je tržište, a to znači da se moglo utjecati na nedopustiv način na poslovanje. Naime, Volkswagen se zbog svoje šale s promjenom imena u Voltswagen našao pod istragom Američke komisije za vrijednosnice i burzu, a sa sumnjom da je šala mogla utjecati na cijenu dionica, piše njemački Spiegel.

Detalji su nepoznati, ali je kompanija potvrdila kako je američka agencija doista zatražila određene informacije od Volkswagenove američke podružnice, Volkswagen Group of America (VWoA), kao i da se obavezala na punu suradnju.

Podsjetimo, cijeli debakl je krenuo par dana prije 1. travnja kad je kompanija “slučajno“ objavila priopćenje kako će promijeniti ime. Dan kasnije, Volkswagen je osvježio logo i profile na društvenim mrežama, a potom i dao priopćenje na temu promjene imena uključujući izjavu Scott Keogha, predsjednika VWoA.

Nakon toga 31. ožujka stiže obavijest kako je sve bilo šala, no šteta je već bila počinjena, a promjena imena uzrokovala je rast cijena dionica za 12.5%. Sada se pokušava utvrditi što je u konačnici bila istina i kako je sve utjecalo na tržišna kretanja, piše Index.hr.

(TIP/Foto: carscoops.com)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.