Njemačka tvrtka skeniranjem oka mobitelom identificira nositelja koronavirusa

20.04.2021 16:57
 

Tvrtka Semic RF sa sjedištem u Münchenu nada se da će pridonijeti početku testiranja na koronavirus skeniranjem očne jabučice, procesu kojemu su, kako se navodi, potrebne samo tri minute za identificiranje nositelja virusa, a stopa točnosti iznosi 95 posto.

Semic RF je aplikaciju za skeniranje oka razvio s kolegama iz Sjedinjenih Država i, u iščekivanju regulatornog odobrenja, nada se da će je početi uvoditi do kraja svibnja, rekao je direktor tvrtke Wolfgang Gruber.

U procesu se koristi fotografija očne jabučice snimljene pametnim telefonom, a virus se identificira ako postoji simptomatska upala, koju nazivaju “ružičasto oko”

“Uspjeli smo izolirati postojanje koronavirusa iz više od dva milijuna različitih nijansi ružičaste”, rekao je Gruber Reutersu.

Testirano na 70.000 ljudi

Dodaje da aplikacija, koja je već testirana na preko 70.000 pojedinaca, može obraditi i do milijun skeniranja u sekundi te da postoji mogućnost da se taj kapacitet poveća, što bi u konačnici moglo omogućiti povratak većeg broja ljudi na masovna događanja, poput koncerata ili nogometnih utakmica.

“Nakon preuzimanja aplikacije, fotografirate obje očne jabučice, pošaljete fotografiju na procjenu, a zatim rezultat možete spremiti kao QR kod na pametnom telefonu testirane osobe”, dodao je Gruber.

Aplikacija je za početak namijenjena tvrtkama i komercijalnim korisnicima. Cijena će joj iznositi 480 eura mjesečno, a kasnije se planira i primjena za privatne osobe.

(TIP/Hina/Foto: Ilustracija)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.