Pozorište mladih Tuzle: Javni poziv za upis u Dramski studio za djecu, mlade i odrasle
Dramski studio za djecu, mlade i odrasle Pozorišta mladih Tuzle je poseban oblik dramske edukacije i rada s djecom i mladima gdje se putem umjetnosti i drame, kao sredstva u odgoju, radi na izgradnji samopouzdanja kod svih polaznika i gdje dramski odgoj ne služi samo za razvijanje dramske darovitosti i upoznavanju sa dramsko-scenskim izrazom, već je izuzetno koristan za razvoj dječije i mladalačke ličnosti. Pomaže djeci i mladima da kroz dramsku igru razviju svoju kreativnost i maštu, da steknu sigurnost i samopouzdanje te da se pripreme za susret sa realnošću.
Rad se odbija u grupama mlađeg, srednjeg i starijeg uzrasta u zavisnosti od uzrasta polaznika. Svi polaznici koji se odluče za pohađanje Dramskog studija za djecu, mlade i odrasle 2021. potpisuju Pravilnik o radu u kojem su jasno definisana međusobna prava i obaveze. Za maloljetne osobe, Pravilnik potpisuje roditelj/staratelj. Po završetku edukacije polaznici polažu završni ispit, te dobijaju Certifikat o završenoj početnoj fazi Dramskog studija u 2021. godini, nakon čega dobijaju pravo za pohađanje napredne faze.
Edukatori u Dramskom studiju za djecu, mlade i odrasle su mladi diplomirani glumci, pedagozi, psiholozi, nastavnici razredne nastave, doktori, novinari ali i studenti različih profila osposobljeni za primjenu drame u odgoju. Saglasnost za realizaciju modula rada u Dramskom studiju za djecu, mlade i odrasle izdalo je Ministarstvo obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona. Radionice se realizuju jednom sedmično po modifikovanom načinu rada usklađenog sa COVID 19 mjerama i Politikom zaštite dječijih prava Mladih Tuzle.
Upis traje od 1.2.2021 – 28.3.2021.
Prijave putem telefona : 061 36 56 00
Svi prijavljeni kandidati i njihovi roditelji biće telefonski obaviješteni o prvom zajedničkom sastanku na kojem će se obaviti javna prezentacija cjelokupnog projekta.
(TIP)
Oni vas optuzuju da rusite zbog onog, vi njih da ruse zbog ovog, dok ljudi prezivljavaju ...bukvalno. jadni ste i…