Automobili koji nas napuštaju u 2021. godini
U 2020. godini koju većina želi što prije zaboraviti ostat će i brojni automobili.
Foto: Mercedes-AMG GT R
Neki su dobili nasljednika, a neki su ostali zaboravljeni u najtamnijim dijelovima automobilskih salona i prije no što su se prestali proizvoditi. Elektrifikacija čini svoje, a isto je i pogledu širenja crossovera i SUV-ova koji su zaposjeli sve konfekcijske brojeve.
Foto: Aston Martin Rapide S
Već početkom ove godine, u siječnju, ukinuta je proizvodnja jednog prestižnog modela. I to prije nego što je i počela. Prelijepi Aston Martin Rapide je trebao krenuti u električnu priču, ali cijeli projekt je već na startu otkazan. Rapide je otišao, a u neku ruku ga je zamijenio DBX.
Foto: Bentley Mulsanne
Još je luksuznih modela otišlo sa scene. Tako je Bentley ugasio Mulsanne koji nije dobio nasljednika, a ista sudbina je zatekla i njihov 6.75 V8 motor. I automobil koji vrijedi spomenuti još jednom je Alfa Romeo. 4C Spider ide u povijest, a s njim će i Giulietta. Ameri pak gube BMW M8, ali i Jaguara XE.
Foto: BMW i8
Za razliku od drugih, BMW je umirovio svoj tehnološki napredan model. Sportski i8 je završio svoju priču s ukupnom proizvodnjom od gotovo 20.000 primjeraka. Za razliku od najskupljeg modela s trocilindarskim motorom, maleni i3 se i dalje drži iznenađujuće dobro.
Foto: Ferrari GTC4 Lusso
Priču o krajnjem luksuzu dovršava Ferrari. GTC4 Lusso kao najpraktičniji model u gami i rasni GT nije izdržao dugo. Vjerojatno je oslobodio mjesto za nadolazeći Purosangue.
Foto: Mercedes X-Class
Ako tražimo premium proizvođača s najvećom gamom, onda je to nesumnjivo Mercedes. Otišli su toliko daleko da su ponudili i svoj pick-up. Ustvari, Nissanov s cijenom Mercedesa. X klasa nije uspjela i to nikoga nije iznenadilo. Spomenimo i neke Mercedes. Otišao je SLC, a za njim i SL. Potonji će ipak dobiti nasljednika.
Foto: Volkswagen Touran
Ove godine se dodatno raščistilo i tržište monovolumena. Među velikima su gotovo svi otišli. Seat Alhambra je prošlost, a istim putem će uskoro Sharan, Touran, Galaxy i drugi. Navodno odlazi i Espace, otac velikih MPV-a.
Iz donje ponude jeftinijih modela odlazi niz automobila. Umirovljeni su Škoda Citigo, Ford ka, ali i Citroen C4 Cactus te Dacia Logan MCV. Konačno, otišao je i Peugeot 308 GTI, a s njim će i 308.
Mondeo je povučen u Americi, a vrlo skoro će nestati i iz Europe. Nasljednik nije u planu, barem ne kao limuzina. I konačno se sjetimo VW Golfa. Sedmica je definitivno otišla, a više manje uspješno naslijedila ju je osma generacija.
Foto: Volkswagen Golf Mk7
I na kraju jedna minijatura. Mitsubishi i-MiEV (i kasnije Citroen C-Zero) je bio prvi električni model u klasi, a nerijetko i na tržištu. Stigao je 2009. godine, ali bez modernizacije nije uspio. Konkurencija ga je doslovno pregazila. Sada odlazi.
(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: carscoops.com)
Ljudi u crnom sa grbom i zastavom nezavisne hrvatske u našoj Tuzli. Ovo društvo nepovratno ide u nazad a mediji…