Wordle: Riječ koja se najviše guglala u svijetu i u SAD-u 2022.

Amerikanci su ove godine tražili nove definicije riječi na Googleu, tražeći pojmove kao što su tacit, cacao i foray, vođeni gotovo jedinstvenom potragom – Wordleom.

Sama riječ Wordle okrunila je prvo mjesto kao Googleov najtraženiji pojam globalno i u SAD-u 2022. godine.

Pretraživanje je otkrio tehnološki div u svom godišnjem izvještaju Year in Search.

Jednostavna dnevna igra riječi koju je objavio američki softverski inženjer Josh Wardle 2021. postala je vrlo popularna. Korisnici imaju najviše šest pokušaja da pogađaju riječ dana. Riječ je uvijek od pet slova i ista je za sve.

Wordle je postao toliko popularan da su Google pretraživanja očajnih igrača koji su tražili odgovore utjecala na ostale glavne trendove Google pretraživanja. Sedam od 10 najtraženijih definicija riječi u 2022. bili su Wordle odgovori, uključujući cacao, homer, canny, foray, trove, saute i tacit.

Veliki događaji također su utjecali na online pretraživanja.

Smrt kraljice Elizabete II u septembru dospjela je među prvih pet prema ukupnom globalnom interesu pretraživanja. Ukrajina je bila treći najtraženiji pojam.

Što se tiče slavnih osoba, Johnny Depp je bio na vrhu ljestvice interesa za pretraživanje među glumcima, nakon njegovog slučaja za klevetu protiv Amber Heard tokom ljeta.

Deppa je slijedio Will Smith, koji je dospio na naslovnice nakon što je ošamario komičara Chrisa Rocka uživo na pozornici pred milionima ljudi koji su pratili dodjelu Oscara.

Teniska ikona Serena Williams pojavila se kao druga najtraženija sportašica u SAD-u, bačena u središte pažnje objavom njenog penzionisanja i medijskom burom koja je pratila Williamsove posljednje trenutke njenog posljednjeg US Opena.

Google u SAD-u pokazao je i trend velikog zanimanja za brzo bogaćenje. Brojevi lutrijskih igara Mega Millions i Powerball bili su visoko među 10 tačaka s najvećim interesom za pretraživanje u SAD-u i globalno. Googleov izvještaj o trendu također je zabilježilo zanimljive načine na koje korisnici traže informacije, poput snimanja fotografije, govora u telefon i – pjevušenja.

Današnji telefoni koriste algoritme za rješavanje te uobičajene zagonetke “koja je ovo pjesma”? Korisnici mogu pjevušiti, zviždati ili pjevati 10-15 sekundi melodije u svoj telefon kako bi se sjetili koja im se pjesma vrti u glavi.

(TIP/Izvor: federalna.ba/BBC)