Rast potrošačkih cijena u augustu u svim odjeljcima

27.09.2022 09:58
 

Potrošačke cijene u Bosni i Hercegovini u augustu u odnosu na prethodni mjesec ove godine u prosjeku su zabilježile rast za 0,3 posto.

Prosječan rast cijena zabilježen je u gotovo svim odjeljcima.

Hrana i bezalkoholni napici poskupili su za 1,2 posto, stanovanje i režijski izdaci za 1,8 posto, namještaj i kućanski uređaji za 1,1 posto, zdravstvo za 0,1 posto, rekreacija i kultura za 1,1 posto, obrazovanje za 0,1 posto, restorani i hoteli za 0,9 posto, te ostala dobra i usluge za 0,8 posto.

Niže cijene zabilježene su kod odjeće i obuće za 0,7 posto, te prevoza za 3,8 posto, podaci su Agencije za statistiku BiH (BHAS).

Nivo cijena u augustu ove godine u odnosu na isti mjesec prethodne godine viši je za 16,8 posto.

Hrana i bezalkoholni napici u prosjeku su skuplji za 25,6 posto, alkoholna pića i duhan za 2,3 posto, stanovanje i režijski izdaci za 17,4 posto, namještaj, kućanski uređaji i redovno održavanje kuće za 11 posto, zdravstvo za 1,6 posto, prijevoz za 28,4 posto, komunikacije za 0,8 posto, rekreacija i kultura za 9,4 posto, obrazovanje za 0,9 posto, restorani i hoteli za 11,7 posto, te ostala dobra i usluge za 7,4 posto.

Odjeća i obuća u prosjeku su bili jeftiniji za 4,1 posto, prenosi Depo.ba.

(TIP/Foto: Ilustracija)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.