Novi Passat dolazi za dvije godine, evo kako bi mogao izgledati

10.05.2022 09:19
 

Sve je više informacija o novom Passatu.

Jedno od najpoznatijih imena Volkswagena, ali i čitave autoindustrije umalo je bilo ugašeno ove godine. Stvar je spasio karavan pa su ime i B8 generacija opstali. Posljednja generacija predstavljena je 2014. godine, zadnji redizajn odrađen je 2019. godine, a sada mnogi priželjkuju nasljednika.

Istina, prodajni rezultati to ne govore. Passat je svojevremeno bio najprodavanija limuzina na europskom tržištu, ali prodaja mu posljednjih godina bilježi konstantan pad, kao i ostalim limuzinama na tržištu.

Pasatu definitivno nije lako. Unutar samog koncerna niz je opcija, uključujući i karavane, a i na tržištu postoji još nešto limuzinskih i karavanskih modela ove veličine. B9 ipak dolazi, a u Volkswagenu naglašavaju kako će napraviti značajan odmak u pogledu kvalitete, funkcija i digitalnog iskustva, dakako u pozitivnom smislu.

Pritom valja imati na umu da dolazi i Aero B, električni karavan veličine Passata, koji bi mogao biti zamjena za Passata, ali i luksuznijeg Arteona. Kad je pak novi Passat u pitanju, on će po svemu sudeći preuzeti dizajnerski potpis novijih modela, posebno Golfa, te će imati nešto dinamičniju formu s položenijom linijom krova.

Najnoviji render ponudio je magazin Motor1, a on se uvelike slaže s renderima ruskih kolega s Kolesa.ru koji su još u ožujku dali svoje viđenje nove generacije.

Kad su pogoni u pitanju, osnovu će činiti 1.5 TSI benzinac te 2.0 TDI, oba sa 150 KS i automatskim mjenjačem. Gotovo siguran je i plug-in hibrid, a pojedina tržišta mogla bi dobiti i kakvu papreniju izvedbu, piše Index.hr.

Proizvodit će se u pogonima u Bratislavi.

(TIP/Foto: Kolesa.ru, Volkswagen)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.