Da li Centralno grijanje Tuzla ‘obmanjuje’ građane? Objavili u kojim ulicama će biti umanjeni računi za grijanje!

Centralno grijanje d.d. Tuzla obavještava tarifne korisnike da će, zbog smanjenog kvaliteta zagrijavanja stambenih i poslovnih prostora, izvršiti umanjenje računa tarifnim korisnicima za novembar 2021. godine i to:
-Jedan dan na računima svih tarifnih korisnika u grupi domaćinstva I.1 – obračun po m² i privreda II.1 -obračun po m²;
-Dva dana na računima svih tarifnih korisnika u ul. Armije BiH 24, 26, 28, 30, 32, 34; ul. 15. Maj 2 i 4; ul. Dragiše Trifkovića 4, 6, 11; naselju Sjenjak, ul. Ismeta Mujezinovića; ul. Kozaračka; naselju Stupine; naselju Zlokovac; naselju Ši Selo;
-Tri dana na računima svih tarifnih korisnika u Novo Naselje Solina; naselju Slavinovići i naselju Ušće;
-Petnaest dana (od početka sezone 2021/2022) na računima svih tarifnih korisnika u ul. Rose Hadživuković.
Postavlja se pitanje da li Centralno grijanje Tuzla ‘obmanjuje’ korisnike svojih usluga (građane)?
‘Hladni’ ili ‘mlaki’ radijatori su proteklih dana kod stanara u ulici Miroslava Krleže 10, a nisu se našli na spisku u saopštenju pomenutog preduzeća. Javili su nam se i građani iz drugih tuzlanskih naselja kojima su također radijatori hladni.
Zašto?
Kontaktirali smo sve brojeve koji su nalaze na zvaničnoj web stranici Centralnog grijanja d.d. Tuzla. Na neke brojeve se niko nije javljao, a na one na koje se neko i javio, prebacivao nas je svojim kolegama na drugim brojevima. Oni su nam kazali:˝Razumijemo, podnesite prigovor, to nije dio našeg posla˝.
Uredno plaćaš račune za grijanje, radijatori ti ‘mlaki-hladni’ i naprave te još budalom!
Sramota!
(TIP)
Mogu li ikada Gradske vlasti osigurati da se zna rok izvođenja radova? Ili je planiranje mislena imenica za Gradske službe?