Najbolja vrsta treninga za topljenje sala na stomaku

27.11.2021 08:40
 

Bilo kakav trening je bolji od nikakvog, ali jedan trening posebno dobro djeluje na salo koje se nakuplja oko stomaka.

Najbolji trening za topljenje sala je trening visokog intenziteta i on topi najviše kalorije u najmanje vremena. Trčanje i bicikliranje također su odlične opcije, kao i hodanje, sve kako bi izbjegli sjedilački način života. Ipak, visokointenzivni intervalni trening najbolji je izbor za salo na stomaku.

Uz sve, ovakvu vrstu treninga najlakše je uključiti u raspored jer ne mora dugo trajati, a afektivan je. Ova vrsta treninga uključuje skokove, vježbe s utezoma i kardio vježbe koje povećavaju broj otkucaja.

Zaključno, ovaj tip treninga aktivira cijelo tijelo, ali super je konkretno za stomak jer su aktivirani mišići jezgre, prenosi N1.

Trening nije dovoljan

Naravno, ako želite ravan stomak nije dovoljno samo redovito trenirati. Trebate imati i uravnoteženu prehranu punu zdravih namirnica. Na prehranu otpada 80%, a možda najbolji potez od svega je smanjiti unos prerađenog šećera. Također jednostavne ugljikohidrate zamijenite onim složenima, piše Eat this.

(TIP/Foto: Shutterstock)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.