Izvršni direktor Vibera pozvao korisnike da potraže alternative WhatsAppu

12.01.2021 08:39
 

Nakon što je WhatsApp promijenio politiku privatnosti, izvršni direktor Vibera poziva korisnike da potraže alternative.

Rakuten Viber je ‘izrazio ogorčenje’ najnovijom verzijom WhatsAppove politike privatnosti. Iako su korisnici WhatsAppa dosad imali pravo izbora i aplikaciji mogli zabraniti dijeljenje njihovog broja mobitela s Facebookom, to će ubuduće biti obavezno. Korisnici moraju pristati na nove uvjete u roku od 30 dana ili više neće moći koristiti svoje račune.

Kako biste bolje shvatili u kakav su položaj korisnici stavljeni, predlažemo pogledati intervju koji je WhatsAppov suosnivač Brian Acton odradio s Parmy Olson u Forbesu 2018. godine, kažu iz Vibera. U njemu pojašnjava razloge svojeg odlaska, kao i tweet u kojem je ljudima savjetovao da izbrišu svoj Facebook račun: “Prodao sam privatnost svojih korisnika zbog veće koristi. Donio sam odluku i napravio kompromis. Živim s tim svaki dan.”

Kako ističu, najnovija verzija politike privatnosti ukazuje na dovršenje asimilacije WhatsAppa u Facebook. Kako WhatsApp i Facebook postaju jedan entitet, na korisnicima te messaging aplikacije zarađuje se više nego prije, što bi trebalo biti upozorenje svima koji žele privatnost pri slanju poruka.

Do ažuriranja 4. siječnja, uvjeti ugovora WhatsAppa glasili su:

“Poštivanje vaše privatnosti ugrađeno je u naš poslovni DNK. Otkako smo pokrenuli WhatsApp, težimo izgradnji naših Usluga imajući na umu niz snažnih načela privatnosti.”

“Međutim, vaše WhatsApp poruke nećemo dijeliti s Facebookom gdje bi ih drugi mogli vidjeti. Zapravo, Facebook vaše WhatsApp poruke neće koristiti ni u koje druge svrhe osim za pomoć u radu i pružanju naših usluga.”

Obje ove izjave su uklonjene, kažu iz Vibera.

Viber, ističu iz kompanije, nudi značajke za sigurnost i zaštitu korisničkih podataka, uključujući:

Automatski uključenu obostranu enkripciju za sve za besplatne osobne pozive i chatove, bez potrebe za aktiviranjem posebnih postavki od strane korisnika.

Viber ne pohranjuje isporučene poruke, a sigurnosna kopija u Cloudu automatikom je isključena: korisnici koji žele sačuvati sigurnosne kopije svojih chatova uvijek mogu aktivirati pohranu u Cloud, ali Viber ne zadržava niti jednu kopiju korisničkih poruka i poziva.

Privatnost zaslona: Viber nudi privatnost zaslona, a korisnicima omogućuje slanje samouništavajućih poruka unutar chata, dok se čitavi chatovi mogu u potpunosti sakriti i kasnije pogledati samo pomoću PIN-a koji korisnik postavi.

Korisnički podaci ne dijele se s Facebookom: Viber je prekinuo sve poslovne veze s Facebookom. Informacije o korisnicima ne dijele se niti će se ikada dijeliti s Facebookom. Telefonski brojevi i osobni podaci korisnika ne dijele se s bilo kojom trećom stranom.

“Najnovije zabrinjavajuće ažuriranje politike privatnosti WhatsAppa pojam ‘privatnost’ svodi na nivo vica. Ažurirana verzija ne samo da pokazuje koliko WhatsApp ne mari za privatnost svojih korisnika, već predstavlja svojevrsni rekord u nepoštivanju korisnika i teško da će ovo biti posljednji takav slučaj s njihove strane. Neizmjerno sam ponosan na Viberovu politiku privatnosti, stoga pozivam sve žene i muškarce koji se vide kao nešto više od pukih podataka koje treba prodati najboljem ponuđaču da svoje chatove i pozive nastave na Viberu”, izjavio je Djamel Agaoua, izvršni direktor Rakuten Vibera, piše tportal.

(TIP)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.