Foto: Nakon Yuga reinkarnirao je legendarni Citroenov klasik

Za razliku od nekih drugih proizvođača, u Citroenu se još nisu odlučili okrenuti retro dizajnu i ponuditi novu interpretaciju nekih od svojih klasika.

Volkswagen je nakon bube sad doveo ID. Buzz, Fiat je napravio čuda s 500-icom, a Renault je najavio povratak “četvorke“ i “petice“. Citroen je zasad rezerviran, pa je nakon 2003. godine i Pluriela ponudio tek svojevrsni povratak slavnog imena Ami, ali u potpuno drukčijem pakiranju.

Stvari često pokušavaju “ispraviti“ neovisni dizajneri, a jedan takav prijedlog ponudio je makedonski dizajner Dejan Hristov. Ako se malo prisjetite, o njegovim radovima govorili smo kroz ideju inkarnacije Yuga, a upravo o tom njegovom radu se pričalo širom regije.

Sada je napravio novi iskorak i pokušao je stvoriti ideju koncepta na osnovi prave svjetske legende. U pitanju je Citroenov 2CV, a u svom radu Hristov je pokušao zadržati što više prepoznatljivosti originala. Tako je tu ostala prepoznatljiva silueta sa zaobljenim krovom, pa čak i izbačeni blatobrani koji su sada dobili modernija svjetla sa zatamnjenim pokrovom.

Novost je napravljena u samom konceptu tako što da je dizajner uz pomoć ogromnih kotača podigao auto i time mu podario crossoverski nastup. Pritom nije opteretio dizajn plastičnim oblogama, a poput originala ima pomični krov, dakako sada transparentni. Još jedan dojmljiv detalj je način otvaranja prednjih vrata prema kojima je nova verzija postala tzv. “kontraš“.

I tu retro priča staje, jer sve ostalo danas uobičajeno ovaj preko 4.2 metra dug automobil ima. Predviđena je potpuna oprema i elektro pogon, pa se ovakav model vidi kao svojevrsno osvježenje ponude gdje ionako jako dobro kotiraju Stellantisovi crossoveri, Opel Mokka, Peugeot 2008 i Citroen C3 Aircross, piše Index.hr.

(TIP/Foto: Dejan hristov/Behance.net)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.