UNA – novi multimedijski projekat uskoro u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Hrvatskoj

07.09.2021 11:55
 

UNA, novi multimedijski servis u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Hrvatskoj, ove jeseni započinje emitovanje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 miliona gledalacaa i korisnika digitalnih usluga. Ovaj novi medijski projekat na tržište donosi drugačiji pristup kreiranju informativnog programa i zabavnog sadržaja prilagođenog svim starosnim grupama i cijeloj porodici.

Brojne regionalne zvijezde, televizijska lica i medijski profesionalci stvaraće raznovrstan i kvalitetan program. UNA već ove jeseni publici predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi. Projekat se zasniva na najsavremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizovano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i uz korištenje state-of-the-art rješenja kao što su kamere s automatskim čuvanjem podataka na cloudu, interaktivne aplikacije i najsavremenije studijske produkcijske tehnike s daljinski kontrolisanim i robotizovanim kamerama. Posebna pažnja posvećena je do sada u svijetu neviđenom stepenu implementacije virtuelne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rješenjima koji će se ostvarivati iz 4 virtuelna studija koji će biti najveći na području cijele jugoistočne Evrope. Una je posvećena novim tehnologijama i svi će programi, mrežni sadržaji i aplikacija biti multiplatformski optimizovani, a inovativnom primjenom najsavremenije tehnologije UNA postavlja nove produkcijske i vizuelne standarde.

U zabavnom programu muzičke i kulinarske emisije, kvizovi i sopstveni originalni reality show donosiće pregršt emocija, a nekoliko regionalnih mega-zvijezda vodiće, svaka svoj i sasvim različit, late night talk show. Nepristranim, prodornim i brzim novinarstvom i lokalnim pristupom svakom tržištu zasebno, publika će kroz informativni program UNE dobiti najtačniju informaciju o aktuelnim događajima. Na digitalnim platformama korisnici će imati mogućnost neposredne interakcije sa televizijskim sadržajem.

Brand UNA inspirisan je prekrasnom rijekom Unom koja dodiruje i spaja države i narode. Želeći ukazati na brojne sličnosti, ali i raznolikosti koje obilježavaju ovu regiju, UNA želi da svojoj publici pruži najbolji i najkvalitetniji sadržaj.

Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijalizovan za finansiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić koji je nakon uspješne karijere TV producenta i menadžera u Njemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.

Vodeći saradnik i partner u razradi koncepta UNA je Miloš Ratković, jedan od najuspješnijih TV producenata u Sloveniji i Hrvatskoj i vlasnik produkcijske kuće Videostroj koja je kreirala i na tržište plasirala mnoge od najpopularnijih regionalnih formata.

Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac sa dugogodišnjim novinarskim, uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV stanicama i pisanim medijima i pokretač prve digitalne TV u regionu, Fox TV.

Direktor produkcije je Krešo Marić koji je iskustvo u najkompleksnijim produkcijskim poduhvatima sticao na HRT, preko Nove, RTL, N1 i u mnogim nezavisnim projektima.

Direktorica programa Viktorija Jeftić uspješno je stvarala inovativne i popularne programe na više TV stanica u regiji: Fox TV Srbija, Prva televizija i RTS.

Direktor prodaje Marko Šobot dugo je uspješno upravljao projektima višemilionske vrijednosti u vodećim marketinškim agencijama koje posluju širom regije: Direct Media i Publicis Media.

Direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš televizijsku   karijeru gradio je 25 godina kreiranjem programskih sadržaja i marketinških i komunikacijskih kampanja na RTS, Prvoj televiziji i B92.

Ekipa Une, koja se povećava iz dana u dan, veseli se skorom početku programa i interakciji sa svojim gledaocima i korisnicima digitalnih usluga.

(TIP)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.