Foto: BMW ima odgovor na VW Golf GTI, evo što je na meniju

18.09.2020 20:03
 

Nakon monovolumena još jedan model dobio je prednji pogon, a sada mu je dodan opaki motor.

Serija 1 je u najnovijoj iteraciji počela voziti s prednjim pogonom čime se dodatno približila mainstreamu kompaktne klase. Kako bi se ipak zadovoljili apetiti onih sklonijoj sportskoj vožnji, dolazi malo paprenija izvedba.

Zove se 128ti, a pokreće je 2.0 turbo benzinac s maksimalnih 265 KS. Usuglašen je s prednjim pogonom opremljenim Torsen diferencijalom s djelomičnim proklizavanjem stupa na teritoriju gdje vlada Golf GTI. U kombinaciji osam-stupanjske automatike ima 100 km/h za 6,1 sekundi.

U BMW-u naglašavaju kako je ovaj model uz snažniji motor dobio i bitno modificirani ovjes koji će s izravnijim upravljačem nuditi daleko više vozne dinamike. M Sport ovjes spušta auto za 10 mm, ali je tvrđe podešen nego u M135i od kojeg je posudio i kočnice. Ne treba napominjati da je ovaj model i oko 80 kg lakši od M135i s xDrive pogonom.

Treći model u BMW-ovoj povijesti s TI (Turismo Internazionale) oznakom je ujedno i prvi sportaš s prednjim pogonom pa će biti doista zanimljivo vidjeti s kakvom voznom dinamikom vlada ovaj model.

Prodaja modela na europskim cestama kreće u studenome. Kao orijentir cijene spomenimo kako M135i kreće od oko 48.000 eura.

(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: carscoops.com)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.