Fitness guru tvrdi: Možete jesti tjesteninu sa sirom i gubiti kilograme. Evo kako

09.07.2020 08:48
 

Kada je riječ o dijetama, samo u rijetkima od njih će biti dopuštena konzumacija tjestenine. No fitness guru Graeme Tomlinson, poznatiji kao Fitness chef, kaže kako je takav stav potpuno pogrešan.

Kako on tvrdi, možete jesti tjesteninu sa sirom i pestom te pritom gubiti kilograme – sve se svodi na veličine porcija.

Jedenje onoga što volite i istinsko uživanje u tim namirnicama zapravo bi mogla biti tajna uspješnog mršavljenja. Vodeći se time, ovaj fitness guru smatra da se, umjesto fokusiranja na vrstu hrane, fokusirate na veličinu porcija te da ćete tako i dalje moći ispunjavati svoje prehrambene ciljeve.

Kako bi objasnio svoju teoriju, na Instagramu je objavio jednostavan prikaz dva tanjura s tjesteninom sa sirom i pestom. Dok jedna porcija ima 1132 kalorije, konzumirajući drugu unijet ćete tek 470 kalorija u organizam.

Tajna je u veličini porcije. Smanjio je količinu tjestenine, prepolovio količinu pesta te je koristio posni sir sa smanjenim udjelom masnoće. Što se tiče povrća, tu nema potrebe za smanjivanjem količina s obzirom na to da su crveni luk, paprika, češnjak i špinat siromašni kalorijama, prenosi Index.hr.

“I dalje možete jesti ono što volite”, poručio je svojim pratiteljima.

(TIP/Foto: Instagram)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.