Foto: Na prodaju stotinu japanskih automobila iz 70-ih, 80-ih i 90-ih s nula kilometara i najlonom na sjedalima. Evo i gdje se mogu nabaviti!

12.05.2020 12:08
 

Nerijetko u svijetu automobilizma jako odjeknu povremene priče o iznenadnim pronalascima skupocjenih automobila po štalama i ambarima diljem svijeta koji su godinama, pa i desetljećima skupljali prašinu daleko od očiju.

Međutim, ponekad bude riječ i o desetinama, pa i stotinama automobila koji su negdje bili spremljeni i zaboravljeni pa su svjetlo dana ponovo ugledali s “najlonom na sjedalima”, a da nikad nitko nije sjeo za njihov upravljač.

Auto entuzijasti diljem svijeta obožavaju ovakve priče, baš poput one iz Buenos Airesa u Argentini o kojoj smo nedavno pisali. kad su u jednom hangaru neočekivano pronađeni nikad registrirani i nikad voženi modeli Fiata, Alfa Romea i Peugeota, te prije toga o desetljećima napuštenom salonu s automobilima koji još stoje u njemu na Cipru.

 

Foto: Klasykagatunku

Još je jedna od takvih priča bila aktualna 2014. godine kad su u napuštenim prostorima švicarskog uvozništva “Auto Macchi” bile pronađene stotine nikad prodanih i nikad voženih japanskih automobila od sredine 1970-ih do sredine 1990-ih, a ta priča upravo sada dobiva svoj epilog.

Naime, oko 250 obiteljskih limuzina, od čega oko 100 primjeraka uglavnom Mazdi 323 i 626 s “0 kilometara”, koji su godinama stajali spremljeni u skladištu salona, ostali su nakon propasti nekad poznatog švicarskog uvoznika, danas pokojnog Heinza Macchija. Sada su spremni za prodaju.

Inače, Auto Macchi je 1960-ih godina imao jednu od najvećih distribucijskih mreža marki British-Leyland, Mazda, Saab i Nissan te zastupništvo na impresivnih 140.000 četvornih metara. Nakon smrti Macchija 2014. godine, sve je stavljeno na aukciju, uključujući i stotine automobila koji su ostali.

Kako piše portal Carscoops, neki od tih automobila koji su desetljećima sakupljali prašinu sada se nude po poglasima, a zaintrigirao ih je jedan od automobila na njemačkom oglasniku AutoScout24, potpuno nova i neregistrirana Mazda 626 GT iz 1986. godine sa svega 17 km za 12.800 eura!

A iako 626 GT nije bio nešto jako poseban model sa svojim 1,6-litrenim četverocilindrašem od 120 KS, auto je danas prava vremenska kapsula za sve automobilske entuzijaste.

U svojoj potrazi za Macchijevim automobilima, došli su do Michaela Rozcieche, poljskog trgovca automobilima iz mjestašca Milejowice, vlasnika kuće KlasykaGatunku.

Michaela smo kontaktirali i mi, a riječ je o čovjeku koji je nakon stečaja Auto Macchija na aukciji 2014. otkupio 86 Mazda i tri Nissana, od ukupno oko 240 dostupnih vozila u zgradama.

Poljski prodavač automobila rekao je da su automobili stajali bez akumulatora i goriva u spremnicima te da su sada svi  u pogonu i to nakon minimalnog ulaganja. Kakvo automobilsko blago danas ima kuća KlasykaGatunku provjerite u velikoj fotogaleriji.

Premda nije riječ o luksuznim ili sportskim ekskluzivnim modelima, a ako volite automobile, pogled na velikoserijske primjerke “Japanaca” s fotografija sigurno će i vas ushititi.

 

Na koncu zahvaljujemo Michael Rozciechi vlasnika kuće KlasykaGatunku što nam je ustupio fotografije.  Sve fotografije zaštićene su autorskim pravima Klasykagatunku.

(TIP/Izvor: Jutarnji.hr/Autor: Zvonimir Jurčić/Foto: Klasykagatunku)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.