Današnje mladenke se razlikuju po jednoj stvari od svojih majki i baka

24.03.2020 21:21
 

Čini se da su milenijalci preokupirani pitanjima vezanima uz očuvanje okoliša, čak i kada je u pitanju planiranje njihovih vjenčanja.

Prema podacima koje je predstavila tražilica Stylight, generacija rođena između 1981. i 1996. najradije bira second hand haljine, odnosno radije ih iznajmljuje nego kupuje, a važno im je i da su povoljne. Naime, većina mlađih od 40 godina ne želi biti opterećena haljinom koja će zauzimati mjesto u njihovom ormaru, a koju će odjenuti samo jednom u životu.

Također, primjećuje se da se današnje mladenke sve više okreću internetskoj kupovini prilikom traženja vjenčanice, umjesto da odlaze u specijalizirane salone. Osim toga, Stylight navodi kako su tijekom 2019. godine mladenke potrošile u prosjeku 890 dolara za vjenčanicu, što je znatno manje od iznosa koji se izdvaja za dizajnerske haljine.

Nadalje, 20 posto vjenčanica nisu u tradicionalnoj bijeloj boji, nego u nježnoružičastoj i sličnim nijansama.

Stylight je svoje izvješće temeljio na internim podacima prikupljenim od 12 milijuna korisnika. Vremenski okvir bio je od siječnja do prosinca 2019. godine, a 600 analiziranih vjenčanica rangirano je prema broju klikova na odabranim tržištima, odnosno u Sjedinjenim Državama, Njemačkoj, Italiji i Francuskoj.

Za razliku od današnjih mladenki, njihove majke, bake i ostale prethodne generacije radije su šivale vjenčanice ili ih kupovale potpuno nove, odnosno te haljine su se nosile samo jedan put, a potom su krasile njihove ormare, piše Index.hr.

(TIP/Foto: Ilnstagram)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.