U Mercedesu potvrdili: Možda smo ipak malo pretjerali

12.10.2020 22:18
 

MERCEDES je u posljednjih nekoliko godina proširio ponudu na gotovo sve segmente autoindustrije. I nije mu dosta.

Nakon što je svojim vozilima ušao u sve klase, Mercedes je najavio moguće redukcije. Prvi na listi za odstrel su bili kabrioleti i poneki coupe, no na kraju je prva stradala X klasa. Širenje se nastavilo, a posebno je to vidljivo u kompaktnoj klasi. Vjerovali ili ne, Mercedes tu nudi čak osam modela. Ponuda uključuje limuzinsku i kompaktnu A klasu, pa su tu produžena izvedba (Kina), B klasa, CLA, CLA Shooting brake, te crossoveri GLA i GLB.

I tu nije kraj jer dolaze i električni modeli, EQA i EQB, a najavljena je i T klasa. Neki će pomisliti da je to ipak previše za jedan premium brend, a među njima je i Ola Källenius, prvi čovjek Daimlera.

“Možda smo otišli predaleko i pokrili sve mogućnosti u svakom segmentu. A ti mi kompakti prvi padaju na pamet”, izjavio je Källenius ranije ovog tjedna, piše Auto News.

Naknadno objašnjava kako se Mercedes ne treba natjecati u prodaji s onima koji igraju na količinu. Znači li to ukidanje pojedinih modela, teško je reći. Realno, za time još uvijek nema potrebe jer kompaktni Mercedesi čine četvrtinu prodaje marke. “Želimo još podići letvicu i izvući maksimum iz postojeće game”, rezimirao je prvi čovjek Mercedesa, piše Index.hr.

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.