I nova studija potvrdila: Korejski auti su najpouzdaniji, BMW tek na 10. mjestu

11.10.2020 14:38
 

Kao i u nekoliko prethodnih studija, ljestvicom najpouzdanijih automobila vladaju korejske marke.

Kupovina rabljenog automobila je daleko povoljnija od kupovine novog automobila, ali samo ako se bira pametno i ne pretjeruje u izdvajanju. Jer, htjeli to priznati ili ne, poneki popravak bit će potreban. Na nekim autima rjeđe, a na nekim gotovo pod obavezno.

A kako pokazuju rezultati studije koju donosi carVertical, najbezbrižniji su kupci korejskih automobila. Prije samog popisa recimo kako su jedini kriterij bili kvarovi, i to oni prema izvješćima o povijesti vozila tvrtke carVertical. Poredak rabljenih automobila je tako izveden iz postotka oštećenih automobila svake marke iz ukupnog broja analiziranih automobila te marke.

1. KIA – 23,47%

Da, KIA i ovdje drži prvo mjesto s najmanjim udjelom kvarova. To ne znači da je svaka Kia besprijekorna, pa su tako modelima ove marke slabe točke:
·    Uobičajeni kvarovi električnih sustava upravljača
·    Kvarovi parkirne kočnice
·    Mogući DPF kvarovi

2. Hyundai – 26,36%

Očekivano, na drugom mjestu je korejski blizanac. Recimo koji su ovdje najčešći kvarovi:
·    Korozija stražnjeg podokvira
·    Problemi s parkirnom kočnicom
·    Slaba vjetrobranska stakla

3. Volkswagen – 27,27%

Narodni auti brane boje njemačke autoindustrije. Slabe strane Volkswagena su:
·    Kvar dvostrukog zamašnjaka
·    Ručni mjenjač možda ima kvarove
·    Problemi s ABS / ESP modulom

4. Nissan – 27,79%

Na visoko četvrto mjesto stigao je Nissan. Ovdje su najčešći kvarovi nešto ozbiljniji:
·    Kvar diferencijala
·    Vrlo česta strukturna korozija u središnjoj šini šasije
·    Izmjenjivač topline automatskog prijenosa može zakazati

5. Mazda – 29,89%

Trećina Mazdi se pokvarila, a najčešći uzrok su bili:
·    Kvarovi turbine na motorima Skyactive D
·    Kvar pumpe za gorivo na dizel motorima
·    Vrlo česti kvar ABS pumpe

6. Audi – 30,08%

Najbolje pozicioniran premium je Audi, a nije mogao dalje od 6. mjesta s neznatno lošijim rezultatom od Mazde.
Audiji pokazuju tendenciju prema sljedećim kvarovima:
·    Opsežno trošenje kvačila
·    Kvar servo upravljača
·    Kvarovi ručnog mjenjača

7. Ford – 32,18%

Ford u Hrvatskoj i nije na nekoj cijeni, a ni ovdje se nije proslavio. Podaci carVerticala pokazuju štetu na 32,18% svih analiziranih Fordovih modela.
Fordovi su skloni ovim kvarovima:
·    Kvar dvostrukog zamašnjaka
·    Kvar kvačila, kvar pumpe servo upravljača
·    Kvarovi CVT automatskog mjenjača

8. Mercedes-Benz – 32,36%

Potpuno neočekivano, nevjerojatnih 32,36% svih analiziranih Mercedes-Benza je imalo kvarove prema carVerticalu.
Unatoč izvanrednoj kvaliteti, Mercedesi pate od nekoliko uobičajenih problema:
·    Vlaga može ući u prednja svjetla
·    Kvar pumpe za gorivo na dizel motorima,
·    Kvar Sensotronic sustava kočnica

9. Toyota – 33,79%

Najveće negativno iznenađenje je japanska marka. Toyota već desetljećima slovi za najpouzdaniju marku, ali ova studija govori nešto drugačije.
Najčešći kvarovi su:
·    Kvar senzora visine stražnjeg ovjesa
·    A/C kvarovi
·    Korozija

10. BMW – 33,87%

I treći premium je ušao među prvih 10.
Rabljena vozila iz BMW-a imaju najčešće nedostatke:
·    ABS senzori mogu otkazati
·    Razni električni kvarovi
·    Problemi s tragom kotača

(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: Kia, carVertical)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.