Studija potvrdila: Ovaj je dio u autu prljaviji i od zahodske školjke

05.09.2020 17:35
 

Sve dosadašnje studije govorile su kako su volan i ručica mjenjača najprljaviji dijelovi kabine automobila, no stvari se mijenjaju.

Površine koje najčešće dodirujemo u autu su i najprljavije, a posljednjih godina upravljač i ručica mjenjača su dobili ozbiljnu konkurenciju. Kako pokazuje studija koju je proveo Compare the Market, na vrh liste najprljavijih površina je stigao novi kandidat.

Studija u režiji britanskog portala za usporedbu autoosiguranja je provedena na deset različitih automobila na kojima su pokušali utvrditi stupanj onečišćenja putem klasičnih briseva, ali i putem RLU (Relative Light Units) metode koja uspoređuje količinu adenozin trifosfata (ATP), koji je prisutan je u svim stanicama biljnih, životinjskih i mikrobioloških organizama. Što je površina prljavija, to je veća ATP količina, a to rezultira višim očitanjem RLU-a.

Studijom su pregledane površine koje najčešće dodirujemo, a to su ručica pokazivača smjera, pojas, ručice vrata, središnji retrovizor itd. Prema rezultatima najprljavija površina je zaslon infotainmenta, i to s 371% većim očitanjem RLU-a u odnosu na WC dasku.Na drugom mjestu je ručica mjenjača, a potom slijede poluga pokazivača smjera, kolo upravljača i ručica parkirne kočnice, prenosi Index.hr.

(TIP/Foto: 123RF)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.