Navodi da je već došlo do zatvaranja linija prema Beču i Salzburgu, a od 3. augusta privremeno su obustavljeni i letovi prema Danskoj.

– Nadamo da će i ove mjere ubrzo biti ublažene i da ćemo moći ponovno uspostaviti letove. Također, reduciran je let prema Dortmundu sa pet linija na tri linije sedmično – pojašnjava Mujačić.

Upozorava kako su finansijske posljedice s kojima se ovaj aerodrom susreće sada najteže.

– Mi nismo radili 75 dana i nismo imali nikakvih prihoda, a prevoz putnika je naš osnovni prihod i svi prihodi vezani su upravo za putnike. Mi već osjećamo posljedice tih gubitaka koji su nastali. Nažalost, nismo ušli niti u jedan od programa zakona o koroni, niti u druge programe gdje su predviđene subvencije za radnike – kaže Mujačić.

Za sada postoje, kako navodi, samo obećanja Vlade Federacije BiH da će dobiti jednu vrstu pomoći. Od Vlade Tuzlanskog kantona stigla je pomoć od 130 hiljada KM. Time su uspjeli pokriti samo djelomično gubitke, a financijski problem ostaje i dalje.

Popunjenost putničkih kapaciteta je oko 50 posto, a u sedmom mjesecu je prevezeno oko 30 hiljada putnika što je, smatra Mujačić, u usporedbi s drugim aerodromima ipak dobar rezultat s obzirom na trenutnu situaciju.

On također ističe da će, ako se ponovo uvedu zabrane kao što je zatvaranje aerodroma u potpunosti, to predstavljati novi problem. To će značiti da neće imati nove prihode i da neće imati plaće.

Za sada Međunarodni aerodrom Tuzla nije bio primoran otpuštati radnike, ali ukoliko dođe do novog zatvaranja granica Mujačić kaže da je pitanje hoće li svi uposlenici moći ostati na svojim radnim mjestima.

– Nažalost, mislim da institucije koje su odgovorne da se namire svi gubici, nisu pokazale razumijevanje prema Aerodromu u Tuzli. Ako se to ne promijeni, imat ćemo dosta problema. Ja nerado o tome pričam i sve se nadam da će se situacija popraviti. Optimista sam i vjerujem da će se broj putnika povećavati – navodi Mujačić.

On je svakodnevno u komunikaciji s predstavnicima aviokompanije Wizzair koja je glavni partner Međunarodnog aerodroma Tuzla. Ova kompanija je reducirala letove i na drugim aerodromima u Evropi, ali su, dodaje Mujačić, ipak opstali.

– Mislim da je ovo jedna od rijetkih aviokompanija koja je, odmah nakon otvaranja granica započela s novim letovima. Vjerujem da se i oni suočavaju s posljedicama, ali ipak pronalaze način kako da ne zaustave rad. Zato, nikako nije dobro da dođe do zatvaranja granica niti zatvaranja terminala – naglasio je.

Ističe također da su na tuzlanskom aerodromu poduzete sve potrebne mjere u cilju zaštite putnika, obavezna je dezinfekcija ruku, kao i dezinfekcija cijelog prostora. Također, putnici se raspoređuju na udaljenost od metar i pol što je propisano kao socijalna distanca.

Jedan dio putnika se zadržava vani dok dio putnika ne završi svoju prijavu. Pratioci putnika se ne puštaju u zgradu terminala.

(TIP/Fena/Foto: Arhiva)