Pazite ako kupujete polovne automobile: Ovi modeli znaju imati velike kvarove

04.06.2020 08:33
 

Što se motora tiče, problemi su brojni…

Američki Consumer Reports bavio se jednom zanimljivom temom – velikim kvarovima starijih rabljenih vozila.

Selektirao je podatke iz svojih istraživanja i pojavila su se tri ključna problema: kvarovi motora, posebno su izdvojene i brtve glave motora te mjenjači, piše HAK revija.

Što se motora tiče, problemi su brojni, od istrošenih klipnih prstenova i pada kompresije, kliznih ležajeva motora… Mnogi od tih kvarova toliko su kompleksni da servisi nude ugradnju drugog motora.

Automobil s najviše kvarova tog tipa na američkom tržištu je Audi A4 (2009.-2010.) s dvolitrenim turbobenzinskim motorom. Ključni problemi počinju se događati od 172.000 do 246.000 kilometara. Slijedi pick-up Ford F-350 iz 2008. sa 6,4-litrenim dizelskim motorom. Problemi se javljaju od 105.000 do 192.000 prijeđenih kilometara. Slijedi Chrysler PT Cruiser iz 2001. godine s 2,4-litrenim benzincem. Njegovo ‘vrijeme’ za skupe kvarove je od 165.000 do 214.000 kilometara.

Potom je tu Mini Cooper iz 2008. godine, a na šestom mjestu je i Jeep Wrangler iz 2006. godine s 2,4-litrenim motorom. Ostala mjesta među neslavnih deset popunjavaju modeli koji se prodaju na američkom tržištu (GMC Acadia iz 2010., Buick Lucerne iz 2006., Acura MDX iz 2003…).

(TIP/Izvor: N1/Foto: Ilustracija)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.