Test koji se širi društvenim mrežama: “Jeste li dobra osoba ili potpuni divljak”

24.05.2020 21:34
 

DRUŠTVENIM mrežama širi se test koji navodno određuje jeste li dobra ili loša osoba. Prvi ga je na Twitteru podijelio Jared iz Atlante, a test se sastoji samo od jednog pitanja – biste li vratili kolica u dućan, ako vas nitko ne gleda?

U testu se ističe da kupca samo “hitan slučaj” može spriječiti u vraćanju kolica, no ako ih i ne vrati, nema sankcija.

Stoga odluka o vraćanju kolica ovisi samo o vašoj spremnosti da učinite dobru stvar.

 

“Osoba koja to ne napravi nije ništa bolja od životinje ili potpunog divljaka jer je samo prijetnje zakonom, silom i kaznama mogu natjerati da napravi pravu stvar”, tvrdi se u testu.

Jaredov tvit prikupio je 683.000 lajkova te je podijeljen više od 200hiljada puta, no izazvao je i žestoku raspravu. Očekivano, oni koji ne bi vratili kolica malo su se uvrijedili što ih se naziva divljacima.

Oni drugi, koji tvrde da bi vratili kolica, slažu se da su u suprotnom taboru “lijeni kreteni”.

“Šta ako ste sami, s malom djecom, predaleko od dućana i ne možete ostaviti djecu samu?”, “Ova teorija ignorira osobe s invaliditetom i druge koji bi vratili kolica, a ne mogu iako njihov razlog nije ‘hitan slučaj'”, tvrde oni koji ne promatraju stvari crno-bijelo, prenosi Index.hr.

Prikaži sliku na Twitteru

Prikaži sliku na Twitteru
Prikaži sliku na Twitteru
(TIP)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.