Foto: BMW otkrio važne detalje u vezi s novom generacijom serije 7

20.03.2020 09:18
 

Očekivanja onih koji su predviđali kako će teći razvoj ove serije donekle su ispunjena.

Izvršni direktor kompanije BMW-a Oliver Zipse je ovog tjedna na godišnjoj konferenciji otkrio službene planove za novu seriju 7. Time je stavio točku na nagađanja koja su stručnjaci iz automobilske industrije imali u vezi s njom, piše Carbuzz.

Kao što je i očekivano, u okviru ove serije bit će proizvedeni i automobili koji će u potpunosti biti električni. Osim toga, Zipse je potvrdio i da će biti ponuđene benzinske i dizel opcije, gdje će potonji ići teško dalje od Europe.

“Svi pogonski sklopovi bit će temeljeni na jednoj arhitekturi, a najmoćnija vozila iz serije 7 bit će potpuno električna”, rekao je Zipse.

Trenutno BMW M760i pokreće 6,6 litarski V12 motor s dva turbo punjača, pogonom na svim kotačima, te maksimumom od 585 KS i 850 Nm. Sprint do stotke obavlja za 3,8 sekundi i postiže limitiranu maksimalnu brzinu od 250 km/h. BMW Serije 7 vjerojatno neće imati V12, pa ni V8, ali će električna izvedba vjerojatno biti snažnija i brža od prije spomenutog V12.

Odluka kompanije da proizvede izvedbe s različitim tehnologijama vožnje pomoći će u tranziciji ovog brenda prema potpunoj elektrifikaciji. Zipse nije iznio više detalja o BMW seriji 7, kao što je cijena u odnosu na direktnog rivala u kategoriji električnih vozila, Teslin Model S.

BMW M760i danas stoji oko 176.000 eura, dok najskuplji Model S drži cijenu od oko 110.000 eura. Iako se serija 7 trenutno razvija, BMW se fokusira na detalje u vezi s lansiranjem prve potpuno električne limuzine, modela i4.

BMW i4, koji bi trebao zamijeniti BMW Serije 4 Gran Coupe, zadržat će izgled coupea s četiri vrata koji se mnogima sviđa.

(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: BMW)

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.