Bh. influenseri – od klikova i lajkova žive živote kakve mnogi sanjaju; Sunčica Šanjević: Zarađujem više kao influenser, nego kao pravnica

17.02.2020 08:18
 

Gotovo da ne postoji mlada osoba u BiH koja ne koristi društvene mreže, najčešće instagram. Ko su ljudi koje danas prate drugi ljudi, čime se bave, od čega žive i kako zarađuju. Odakle im vrijeme za cjelodnevnu posvećenost Instagramu? Bh. influenseri, iako mali broj njih, od nekoliko klikova i lajkova na Instagamu žive živote kakve mnogi sanjaju. Je li zaista tako ili su društene mreže postale platforme sa često nemogućim primjerima življenja? Evo ko su najpoznatiji bh. influenseri, ali i oni koji se predstavljaju pod maskama.

Za razliku od drugih zemalja svijeta, u kojima su zvijezde u prvom redu pjevači, glumci ili tv lica, u Bosni i Hercegovini zvijezde su, ako pitate mlade ljude, uglavnom influenseri.

U cijeloj zemlji ih ima dvadesetak najpoznatijih, a prate ih stotine hiljada, uglavnom mladih ljudi srednjoškolske dobi.

Sunčica Šanjević je jedna od najpoznatijih influenserica u svijetu mode i ljepote. Njene objave, savjete i generalno život svakodnevno prati preko 30 hiljada ljudi.

“Ja sam instagram svoj napravila za svoju dušu, svoj blog sam napravila za svoju dušu, sve kasnije se desilo spontano. Nije to neka profesija kojom se možemo baviti čitav život, ali budimo realni neću ja sad imati 50 godina i biti modna blogerica”, kazala je Sunčica.

Biti influenser više nije samo zabava, nego je za one najsretnije ili najzanimljivije postao i oblik zarade. Influenseri za nekoliko sati truda nerijetko zarade i preko hiljadu maraka.

“Ja mogu da živim kao influenser, u smislu da neki prosječan posao koji možemo da nađemo u Bosni i Hercegovini i da radimo mjesec dana, ja isto te pare mogu da zaradim na Instagramu, to je možda i neki paradoks, jer ja sam i magistar prava između ostalog, ali danas u BiH ja zarađujem više kao influenser, nego kao pravnik”, kazala je Sunčica.

U svijetu u kojem svi, posebno mladi ljudi imaju profile na društvenim mrežama, rijetki su oni koji uspiju zadržati pažnju šire javnosti, a kasnije i živjeti od toga.

Pitali smo građane za mišljenje.

“Pa dobar način zarade, našli su ljudi neku rupu u sistemu da iskoriste društvene mreže i internet u neke dobre svrhe. Fenomen našeg doba, ne osuđujemo”, kazale su dvije prolaznice.

N1: Šta ti najviše voliš pratiti na instagramu?

“Pa neke djevojke i njihove beauty savjete”, kazala je jedna djevojka.

Instagram pravilo je da što više ljudi imate iza sebe, odnosno što više lajkova, postajete utjecajniji. Oni koji su okusili slast instagrama, ipak, poručuju…

“Da ne vrednuju same sebe kroz broj lajkova, jer i Ana Bavrka je nekad imala po 2, 3, 10, 20 lajkova, danas ih po nekoj fotografiji ima i preko 10.000, što je super, ali samo na platformi”, kazala je Ana Bavrka, influenserica.

A osim njih, koji prenose crtice iz svog života na društvene online platforme, tu su i oni koji su u instagram prostor pustili njihov alterego. Najpopularniji je Sabit iz Tarčina, čiji identitet javnosti nije poznat, ali svakodnevno nasmijava javnost humorom i pričama iz života običnog čovjeka.

Popularne su i Minka, Omerovca, Teta Ramiza, svi oni, pod maskom instagram filtera svakodnevno animiraju na stotine hiljada instagram ljubitelja.

(TIP/Izvor: N1)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.