Facebook uvodi još jednu zabranu. Namjera je dobra, no hoće li funkcionirati?

11.01.2020 09:38
 

Facebook će zabraniti ‘deepfakeove’ odnosno video snimke izmijenjene pomoću umjetne inteligencije kojom su zamijenjena lica ili promijenjene riječi koje izgovara neka osoba, objavila je u utorak ta društvena mreža.

U odluci objavljenoj na blogu, Facebook navodi da će ukloniti video snimke koje su izmijenjene na način da to nije očito, zbog čega mogu obmanuti korisnike interneta kada je riječ o izjavama neke osobe, a koje se izrađuje pomoću umjetne inteligencije koja “miješa, zamjenjuje ili dodaje” neki sadržaj u video kao da je “autentičan”.

Odluka se ne odnosi na “parodičan ili satiričan sadržaj” ili na video snimke koje su montirane tako da su izostavljene riječi ili im je promijenjen redoslijed, precizira potpredsjednica Facebooka, Monika Bickert.

Facebook će također nastaviti uklanjati audiovizualni sadržaj koji krši “standarde zajednice” i jako smanjiti broj pratitelja onih sadržaja koje vanjski kontrolori s kojima surađuje, kao što je AFP, označe kao lažne.

Facebook je 2016. pokrenuo program provjere istinitosti sadržaja koji se objavljuje na njegovim stranicama i na Instagramu u suradnji s vanjskim kontrolorima (Third party fact-checking) u kojem sudjeluje šezdesetak medija širom svijeta.

(TIP/Hina/Foto: Pexels / ilustracija)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.