Postoji li savršeno vrijeme za uploviti u bračnu luku?

10.12.2019 18:47
 

Godinama se činilo kako je bolje vjenčati se u nešto kasnijim godinama života, ali najsvježiji rezultati istraživanja sa Sveučilišta Utah pokazali su kako su oni koji brak sklope nakon 32. godine u većoj ‘opasnosti’ od razvoda od parova koji se vjenčaju u kasnim dvadesetima.

Koje je onda idealno doba za ulazak u brak i najmanju šansu za razvod? Znanstvenici tvrde kako je to između 25. i 32. godine, a u toj računici u obzir su uzeti društveni i demografski faktori poput seksa, rase, strukture obitelji, religije, seksualne prošlosti i veličine mjesta u kojemu osoba živi.

A zašto je ljudima koji se vjenčaju u srednjim tridesetima teže ostati u braku? Voditelji istraživanja vjeruju kako oni koji čekaju srednje 30-e da bi otišli pred oltar možda nemaju predispozicije za brak, bilo zbog teškog karaktera ili teškoća s uspostavljanjem međuljudskih odnosa, pa zato kod njih postoji i veći rizik od razvoda.

Uz to, neke se osobe u tridesetima koje bi i bile dobar bračni partner osjećaju sasvim dobro i kao samci ili im odgovara živjeti u izvanbračnoj zajednici. Neki ljudi koji odlažu brak se, s druge strane, toliko naviknu na samački život da ne budu dobri bračni partneri ukoliko se ikada odluče braku dati šansu.

(TIP/Izvor: Cosmopolitan.hr)
[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.