Samo 20 posto roditelja redovito čita djeci prije spavanja

16.11.2019 08:45
 

Tradicija čitanja priča djeci prije spavanja, čini se, izumire. Naime, samo dvoje od deset roditelja priznaje da to čini redovito. Četvrtina njih danas djeci radije daje mobitel ili tablet u ruke da se igraju ili gledaju crtiće.

Istovremeno, skoro šest od deset djece uspavljuje se gledajući televiziju. Također, više od dvije trećine majki i očeva priznaju da zbog toga osjećaju krivnju, otkrila je anketa koju je provela tvrtka Novotel među 1000 roditelja djece u dobi od šest mjeseci do deset godina.

Četvrtina roditelja kaže da njihova djeca ne pokazuju interes za čitanje priča prije spavanja, a 94 posto vjeruje da je to vrlo važno za razvijanje djetetove kreativnosti i čitalačkih navika.

Otprilike 28 posto roditelja navodi poslovne obveze do sitnih sati kao razlog zbog kojeg djeci ne čitaju, a 34 posto se izjasnilo da su “preumorni”.

“Uz zahtjevne rasporede, roditeljima je često problem pronaći vrijeme za čitanje priča, ali istraživanja su pokazala da djeca to jako cijene, baš kao i mame i tate. Razumijemo da moderna vremena donose pritisak na obitelji, ali lijepo je završiti dan uz bajku i tako učvrstiti vezu s djetetom”, kazao je direktor Novotela James Wheatcroft.

Roditelji koji pričaju priče djeci čine to u prosjeku 13 minuta, još je jedan podatak koji je otkriven ovom anketom. Također, 44 posto djece preferira bajke, prenosi Index.hr.

(TIP/Foto: Instagram)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.