Lansirano 60 satelita za superbrzu internetsku vezu

12.11.2019 08:15
 

Američka privatna tehnološka tvrtka SpaceX u ponedjeljak je u svemir lansirala 60 satelita koji će omogućiti superbrzu internetsku vezu za korisnike diljem svijeta.

Raketa Falcon 9, lansirana iz Cape Canaverala na Floridi, ponijela je satelite u Zemljinu nisku orbitu. Misija, četvrta po redu i poznata kao “Starlink”, ima za cilj postaviti “sazviježđe” satelita, a prvi su u svemir lansirani 24. svibnja.

Kompanija Elona Muska planira postaviti gotovo 12.000 “Starlink” satelita u orbitu. Taj bi se broj, kako prenosi dpa, mogao popeti i do 40.000 satelita koji će po isteku vijeka trajanja izgoriti u Zemljinoj atmosferi.

“Starlink” bi trebao omogućiti dostupnost interneta značajnom dijelu svjetske populacije koja još uvijek nije ‘online’, posebice u ruralnim područjima, a istovremeno bi ostalom stanovništvu, koje nije zadovoljno svojim pružateljima internetskih usluga, ponudio konkurentnu alternativu.

Svaki satelit teži oko 200 kilograma, a s obzirom da su postavljeni u niskoj orbiti, na oko 2000 kilometara od Zemlje, mogući zastoji ili prekidi u internetskim vezama su svedeni na najmanju moguću mjeru.

SpaceX će početi pružati “Starlink” internetsku uslugu 2020. korisnicima u SAD-u i Kanadi, a globalnu će uslugu početi pružati nakon 24 odrađene misije.

(TIP/Hina/Foto: N1)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.