Upozorenje iz dm-a: Lažna nagradna igra na Facebooku

06.11.2019 19:56
 

Kompanija dm drogerie markt obavještava da je na društvenoj mreži Facebook plasirana lažna nagradna igra u kojoj su zloupotrijebljeni ime i logo kompanije dm.

S tim u vezi iz kompanije dm poručuju kako trenutno ne organizuju nagradnu igru u okviru koje učesnicima poklanjaju vaučer u vrijednosti od 250 KM, kao što je navedeno na lažnom Facebook profilu.

„Informacija nije tačna, a dm drogerie markt BiH ne stoji iza navedene aktivnosti i nema nikakve veze sa njom. Molimo korisnike Facebooka da ne reaguju na navedenu nagradnu igru, da ne šalju svoje lične podatke te ukoliko su u mogućnosti da prijave lažnu stranicu Facebooku“, saopšteno je iz dm-a.

Iz kompanije podsjećaju da sve aktivnosti dm-a građani mogu pronaći na zvaničnom dm BiH Facebook profilu: https://www.facebook.com/dm.BiH/, kao i na njihovoj zvaničnoj Instagram: https://www.instagram.com/dm_bih/ i web stranici https://www.dm-drogeriemarkt.ba/.

„Pozivamo kupce i korisnike društvenih mreža da uvijek provjere naziv stranice koja objavljuje navodnu nagradnu igru, prethodne objave, način i jezik komunikacije. Pored naziva zvaničnog dm BiH Facebook i Instagram profila nalazi se plava oznaka s bijelom kvačicom koja potvrđuje da je to jedini, verificirani i službeni profil kompanije dm“, naglasili su iz dm-a.

(TIP)

 

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.