Microsoft isprobao četvorodnevnu radnu sedmicu i nikada im nije išlo bolje

05.11.2019 00:39
 

IT gigant Microsoft testirao je četvorodnevnu radnu sedmicu u Japanu, tako što je svaki petak tokom avgusta u toj kompaniji bio neradni dan. Rezultati eksperimenta su obećavajući – zaposleni su provodili znatno manje vremena na poslu, a produktivnost je za to vrijeme uvećana za čak 40 posto u odnosu na avgust prošle godine, navodi se u saopštenju Microsofta, čije dijelove prenosi CNN.

Pored skraćenja radnog vremena, menadžment je preporučio da sastanci ne traju duže od 30 minuta, ali i da se, kad god je to moguće, umjesto “sastančenja” koristi Microsoftova aplikacija za razmjenu poruka, navodi CNN.

Skraćenjem radne sedmice, kompanija je uspjela da ostvari i dodatne uštede, npr. manjim utroškom električne energije.

CNN podsjeća da se Japan suočava sa negativnim posljedicama kulture “radoholičarstva”. Čak je skovana i nova riječ karoshi” koja označava smrt od previše rada, uslijed bolesti uzrokovane stresom ili dubokom depresijom.

I druge kompanije, osim Microsofta, suprostavljaju se ovoj negativnoj pojavi. Sve više firmi zaposlenima nudi fleksibilno radno vrijeme, dok je Vlada Japana pokrenula kampanju “Premijum petak” kako bi ohrabrila radnike da posljednjeg petka u mjesecu ranije odu s posla, navodi CNN.

Microsoft je najavio da će krajem godine sprovesti još jedan sličan eksperiment u Japanu, kao i da će pozvati druge kompanije da se priključe inicijativi.

(TIP/Izvor: CNN/Foto: REUTERS/Shannon Stapleton)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.