Foto: Stručnjakinje otkrile zastrašujući učinak samo nekoliko čaša alkohola na struk

05.11.2019 19:56
 

AKO ste nakon posla namjeravali s kolegama nazdraviti danu čašom alkoholnog pića, a vodite računa o liniji, možda je bolje da to preskočite. Naime, to bi itekako moglo sabotirati mršavljenje s obzirom na to da alkoholna pića sadrže hrpu kalorija.

Jade Spooner I Amal Wakim dale su si za cilj putem Instagrama upozoriti ljude da je upravo alkohol često primarni razlog zbog kojeg nikako ne ostvarujete željenu tjelesnu informaciju. Tako su ove zdravstvene stručnjakinje otkrile da s ispijene četiri čaše piva u organizam unosite 604 kalorije, dok četiri čaše šampanjca znače dodatne 353 kalorije, a četiri čaše bijelog vina 498 kalorija.

“Upamtite: tekuće kalorije se pamte”, napisale su djevojke koje stoje iza profila Equalution.

No, postoji rješenje. Možete limitirati unos ili potražiti zdrave supstitute, prenosi Index.hr.

“Ipak, imajte na umu da jedan vikend tijekom kojeg konzumirate alkohol može uništiti sav napredak koji ste ostvarili u prethodnom tjednu”, kažu Spooner i Wakim.

Djevojke su pokazale i druge zanimljive usporedbe. Primjerice, dva koktela Pina Colada (1092 kalorije) sadrže više kalorija od 24 pileća medaljona (1060 kalorija), a tri sangrije jednako koliko i tri čokoladna sladoleda, odnosno 780 kalorija.

(TIP/Foto: Instagram)
[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.