Hopa-cupa u autu: Muškarcima san, ženama noćna mora?

30.09.2019 15:31
 

Automobil je vjerojatno nakon spavaće sobe najčešća lokacija za izmjenjivanje nježnosti, i to već desetljećima.

U suradnji s Yugopapirom donosimo reportažu iz 1980. godine u kojoj su anketirani vozači na temu seksa u automobilu.

Seks u autu – zadovoljstvo ili nužno zlo?

Svibanj 1980: Anketa među vozačima oba spola na beogradskim pumpama pokazala je da rock pjesnik bar donekle ima pravo – žene u većini doživljavaju seks u autu kao nužno zlo, dok među muškarcima svaki drugi anketirani u tome nalazi naročito zadovoljstvo. Doduše, treba imati na umu da smo anketirali žene za volanom čije mišljenje se vjerojatno donekle razlikuje od mišljenja onih žena koje se pretežno voze na sjedištu do vozača. Kako će se vidjeti nešto kasnije iz drugih odgovora u ovoj anketi, opće je uvjerenje da se njima sviđa provod u autu.

Bilo kako bilo, gotovo svi koje smo anketirali – bez obzira na spol – smatraju da se ovaj običaj, zajedno s autima, udomaćio kod nas i postao nešto sasvim normalno i prirodno.

I odgovori u našoj anketi potvrđuju ovaj sud jer otkrivaju prilično poznavanje teme i iskustvo našeg vozača, mada su svaki treći muškarac i gotovo svaka žena poricali da su ikad probali bilo što slično. To što je prirodno za sve druge još nije normalno “za mene osobno”, bar na riječima. Želja da se ne bude “običan” ili stvarno zaziranje od vulgarizacije nečega romantičnog?

Ne samo mladi

Većina anketiranih misli da nema jaza među generacijama u ovom pogledu. Svi to rade bez obzira na godine. Neki kažu: “Ama svi, samo stariji su još opasniji”, tvrdi muškarac star 25 godina. Prvenstveno stariji (50% oženjenih), smatra drugi anketirani muškarac od 30 godina.

Zanimljiva su i objašnjenja zašto se to radi u autu: “zavisi od čovjeka”, “ja to radim zbog gužve u kući” (muškarac 30 godina), “iz nužde, jeftinije je” (muškarac 30 godina), “iz nužde, kod nas na Balkanu” (muškarac 35 godina), “u većini su to oženjeni ljudi koji ne smiju kod kuće to raditi” (muškarac 40 godina), “prvo nužda, poslije zadovoljstvo – nemaju gdje (muškarac 45 godina), “ako već ne radiš ono što voliš, voli ono što radiš” (muškarac 25 godina).

“Kome je to zadovoljstvo”, misli jedan 20-godišnjak, “taj je nastran”.

Drugi kaže: “Ljudi su danas perverzni. Kako bi živjeli ‘rašomonci’ da nema toga?” (muškarac 34 godine).

Kad gosti nisu bijesni

Ali ima i drukčijih mišljenja: “Ja to ne bih nazvao nužnim zlom. I tu ima nekog zadovoljstva. U stanu je drukčije, a drugo je kad odeš u prirodu ili je mrak ili u autu” (muškarac 24 godine); “ja čak i ženu izvedem ponekad i ona mi tvrdi da je za nju to ugodno” (muškarac 38 godina); “to je ipak malo tajanstvenije nego hotel gdje se daju podaci” (muškarac 35 godina).

Možda je najbliže istini ona 25-godišnja žena za volanom koja kaže: “Nužno zlo sigurno nije, a neka posebna zadovoljstva – ne znam koja su.”

“Nije isto u fići i mečki”, konstatira jezgrovito 35-godišnjak. Ali u čemu je razlika i kome ide u prilog, to nije baš sasvim jasno.

Većina se slaže s tim da je auto pogodniji što je veći (a naročito ako je u njima “sve na tipku” kao u BMW-u 520, o kojem sanja jedan vozač od 28 godina). A kad govore o olakšavanju kontakta u autu, anketirani onda vrlo često ističu kao povoljan detalj baš skučenost prostora u malim autima.

Izgleda da je tu došla do izraza poslovična realističnost našeg čovjeka: “Meni je bolje u fići nego u stojadinu jer sam tako navikao” (muškarac 23 godine); “kada je u pitanju dogovor, komoditet auta nije bitan” (muškarac 42 godine).

To se vidi i iz odgovora na tehnička pitanja u vezi sa spuštanjem sjedala: koliko vozača smatra to naročitom prednošću, isto je toliko i onih kojima je svejedno ili čak više vole da se sjedala ne spuštaju.

Inače, suprotni spol ne pada više na aute kao ranije. Auti nisu više toliko važni, samo se ne može bez njih.

Mjenjač – smetnja ili prednost?

Jednom 28-godišnjaku “nije ni naprijed, ni nazad zgodno: iza mali prostor, naprijed ti smeta mjenjač”. Međutim, malo iskusnijim vozačima mjenjač olakšava uspostavljanje kontakta u autu – “kao slučajno, prijeđeš s ručice na njenu ručicu”, (muškarac 34 godine).

Kakve još “zavodničke tehnike” se primjenjuju u autu?

Neki pošteno priznaju da se u autu još teže snalaze nego inače (muškarac 23 godine) ili da rade u autu “po istoj šabloni kao i na ulici” (muškarac 25 godina). Ali većina ipak govori o postojanju posebnih metoda “motoriziranog zavođenja”. Jedna 30-godišnja žena kaže da takve specijalne tehnike danas “imaju oni stariji – voze jednom rukom – druga im je na ramenu žene”. Iskreni odgovor jednog 40-godišnjaka potvrđuje donekle njeno zapažanje: “Voziti nonšalantno i u određenim momentima promatrati ženu i osvajati je.”

Uzbuđuje li vožnja?

O tome uzbuđuje li seksualno sama vožnja – mišljenja su podijeljena, uz izvjesnu prevagu među muškarcima koji osjećaju to uzbuđenje.

Na jednoj strani su oni koji kažu, na primjer:

“Ne, čak mi je dosadno. Za nju ne znam” (muškarac 25 godina); “vožnja može samo uplašiti” (muškarac 45 godina); “za mene je vožnja uzbudljiva kao vožnja, a ne seksualno” (žena 26 godina); “ne, ja sam oženjen – kada vozim, uživam u vožnji kao vozač” (muškarac 27 godina).

Ali ima i ovakvih odgovora: “Događa se ponekad, čovjek razmišlja” (muškarac 23 godine), “zavisi tko vozi; obično djevojka kaže – vozi brže. Ja onda kažem; izađi. Više volim sebe nego drugog” (muškarac 22 godine); “zavisi od vozača: može djelovati uspavljujuće, a može i razdrmati” (žena 40 godina), “mlađe uzbuđuje, ali samo njih” (muškarac 30 godina), “zavisi od godina, ove padavičarke padaju na brzu vožnju” (muškarac 24 godine).

U grupi sigurnije?

Gotovo svi kažu da postoje omiljena mjesta na kojima se okupljaju gladni ljubavi (među njima se Košutnjak, Ušće i “Golf” izdvajaju naročitom popularnošću), ali ih samo manji dio anketiranih – jedna petina – smatra sigurnim od voajera, siledžija i – policije.

Što onda privlači ljude na ta mjesta? Možda je opet prisutan, kao i u slučaju utjecaja auta na seksualni nagon, onaj isti faktor olakšavanja i ubrzanja, opuštanja, koji automatski stupa u djelovanje kad se na ta mjesta dođe. Neka moderna magija mjesta?

Seks – iz nužde ili?

Iz nužde … 54 posto

I jedno i drugo … 23 posto

Iz zadovoljstva … 22 posto

Ne znam … 1 posto

Više od polovine anketiranih vozača oba spola ocjenjuje da naši ljudi ne bi toliko koristili auto i za ono što im nije glavna namjena kad ne bi to morali zbog loših stambenih uvjeta. Auto pruža bar privid izolacije koju je nemoguće ostvariti u prenaseljenom stanu. Ako se tome doda i gotovo četvrtina mješovitih odgovora, onda je element nužde prisutan u stavovima preko tri četvrtine anketiranih vozača. To je nešto manje od dva puta češće nego što se javlja element zadovoljstva. Za mlade koji žive kod roditelja i za starije koji osjećaju potrebu da s vremena na vrijeme naprave blic-izlete izvan bračne rutine, auto svakako olakšava izmicanje kontroli.

Na pumpi

Nisu svi vozači prihvatili “ozbiljan razgovor o neozbiljnoj temi” s našim suradnicima anketarima, ali oko stotinu njih jest. Medu njima je svega 15 posto žena, što odgovara proporciji žena za volanom koje su posljednjih dana ožujka dolazile natočiti benzin na sedam pumpi u raznim krajevima Beograda.

Najviše anketiranih vozača putničkih vozila spada u generaciju “mladih odraslih” (od 26 do 35 godina, 55 posto).

Pripremio: Ljubomir Stojić (Auto svet, 1980)

(TIP/Izvor: Index.hr)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.