Facebook sakriva broj “lajkova” ispod objava

03.09.2019 13:31
 

Čelnici društvene mreže Facebook razmišljaju da ukinu prikazivanje broja osoba koje su reagirale na objave korisnika, a sve kako bi pomogli korisnicima koji se loše osjećaju kada im objava ne dobije željeni broj “lajkova“.

Portal “DigitalTrends“ objavio je izvještaj o posljednjim istraživanjima društvenih mreća i navodi kako se Facebook sprema da testno ukidanje brojača lajkova primijeni na aplikaciji Android.

Čelnici Facebooka su za magazin “TechCrunch“ potvrdili te navode.

I prvi čovjek Facebooka Mark Zuckerberg je prije nekoliko mjeseci izjavio kako mu je želja da korisnici manje vode brigu o broju reakcija na njihove objave, a da više rade na povezivanju s drugim korisnicima.

Utrka za pažnju na društvenim mrežama u proteklih nekoliko godina je trend koji ima negativan odraz na mentalno zdravlje ljudi, a posebno adolescenata.

Profesor psihologije sa Univerziteta u San Diegou Jean Twenge je prije dvije godine objavio rad u kojem ukazuje na veliku rast broja adolescenata koji dnevno minimalno pet sati provode na društvenim mrežama i upozorava da je ta kategorija i 70 puta sklonija samoubilačkim mislima od omladine koja na društvenim mrežama dnevno provodi do sat vremena.

Rezultati Twengeovog istraživanja pokazali su da raste i broj adolescenata koji se osjećaju očajno i bezvoljno. Taj problem je nešto izraženiji kod ženske populacije.

(TIP/Izvor: Anadolija/Foto: Reuters)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.