Volkswagen mijenja logo

23.08.2019 08:42
 

Njemački automobilski div Volswagen predstavio je u četvrtak novi logo kojim želi izgraditi imidž kompanije angažirane na zaštiti okoliša i ograditi se od skandala s krivotvorenjem podataka o ispušnim plinovima iz dizel vozila iz 2015. godine.

Volkswagen je na putu prema mobilnosti bez emisija štetnih plinova za sve, rekao je menadžer brenda Ralf Brandstaetter.

Cilj je njemačkog proizvođača automobila po Brandstaetterovim riječima postati svjetski lider u e-mobilnosti i do 2025. prodavati milijun električnih vozila godišnje.

U Volkswagenu se nadaju da će njihov električni model ID.3 dosegnuti popularnost nekadašnje Bube i Golfa.

Novim je redizajnom logo izgubio trodimenzionalni efekt i slovo „W“ nije više spojeno s gornjim „V“.

„Vjerujemo da smo stvorili ikonu“, rekao je VW-ov markentiški direktor za osobna vozila Jochen Sengpiel.

Prekretnica je bio skandal s ispušnim plinovima

Kompanija je počela raditi na redizajnu brenda u listopadu 2015. godine, prije izbijanja skandala s krivotvorenjem podataka o ispušnim plinova iz dizelaša.

U rujnu 2015. američki je regulator dokazao da je kompanija koristila softver u dizelskim vozilima koji je na regulatornim testovima pokazivao nižu razinu štetnih plinova nego u stvarnoj vožnji.

VW-u još pristižu na naplatu financijske, političke i pravne posljedice tog skandala. Početkom godine u Njemačkoj je protiv bivšeg izvršnog direktora kompanije Martina Winterkorna podignuta optužnica za prijevaru, prenosi Index.hr.

“Novim logom želimo ponovno izgraditi dobru reputaciju u društvu“, naglasio je Brandstaetter.

(TIP/Foto: 123rf)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.