Znate li oko čega se parovi na odmoru najviše svađaju?

11.08.2019 07:55
 

Iako od odmora očekujemo uživanje na najjače, većina parova ga provede u svađi i razmiricama…

Iako bi odmor trebao biti bijeg od stresa i vrijeme kada se partneri posvećuju jedno drugome te uživaju u druženju i aktivnostima koje im svakodnevica ne dopušta. No nedavno provedeno istraživanje u kojem je sudjelovalo 2000 ispitanika pokazalo je da je odmor nerijetko prava suprotnost svoje definicije.

Čak 78% parova priznalo je da su imali dvije velike svađe tijekom četiri dana odmora, a 62% da se tri puta tijekom dana porječkaju jer imaju različita očekivanja od odmora. Posebna su kategorija njih 6% koji zbog napetosti tijekom odmora zatraže razdvojene sobe. A što to najčešće dovodi do svađa? Ovo su najčešći scenariji!

♡ Ona je ljuta jer on gleda druge žene.

♡ Njoj treba previše vremena da se spremi.

♡ Ne mogu se dogovoriti gdje će i što jesti.

♡ Ne mogu se dogovoriti oko toga kada će krenuti do zračne luke, željezničkog ili autobusnog kolodvora.

♡ On je spakirao premalo, a ona previše stvari.

♡ Prepirke oko vožnje u stranoj zemlji, posebno oko čitanja karti.

♡ Jedno smatra da troše previše novca.

♡ Ne mogu se dogovoriti što će raditi.

♡ Stvari izmiču kontroli zbog previše alkoholnih pića.

(TIP/Izvor: Cosmopolitan.hr)
[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.