Ova firma počela je raditi samo 4 dana u sedmici, rezultati su iznenadili mnoge

07.08.2019 10:25
 

Jedna firma u Australiji uvela je tri slobodna dana u tjednu i već nakon mjesec dana primijetila goleme promjene. Medijska agencija Versa iz Melbournea dospjela je u svjetske medije zbog produljenog odmora koji ima svaki tjedan, a njihovi nadređeni kažu da je model apsolutno uspio.

Zaposlenici Verse osim subote i nedjelje imaju slobodnu i srijedu.

Generalni direktor Jonny Clow rekao je za LADbible: “Mi doslovno zatvaramo ured u srijedu, što našem timu omogućava da u život uklopi vrijeme za obitelj, sport ili spavanje a da ne mora sve to stisnuti u vikend.”

Četverodnevni tjedan je direktorica Kath Blackman testirala u srpnju prošle godine i apsolutno se oduševila, prenosi Index.hr.

“Nakon što je isprobala puno fleksibilnih aranžmana koji nisu uspjeli (ljudi uzimaju toliko različitih slobodnih dana da je time nemoguće upravljati), Kath je shvatila da može stvoriti slobodan dan za sve. Srijeda ima smisla jer je sredina tjedna. Stvorili smo model ‘dva mala tjedna’ i on odlično funkcionira”, kaže Clow.

“To je prošlo toliko dobro da se jedan mjesec pretvorio u tri, koji su se pretvorili u šest, a na kraju je prošlo više od godinu dana, ali to je uvijek proba. Ljudima jasno stavljamo do znanja da ako prestane funkcionirati, prestat ćemo to raditi, i to zadržava ljude motiviranima da rade”, nastavlja i dodaje da su je zaposlenici presretni.

“Sam prihod je porastao za 46 posto, a zadržavanje osoblja je od 72% do 88%. Osoblje je sretno, a tvrtka uspijeva i nadamo se da će naša studija slučaja pomoći drugim kompanijama da budu dovoljno hrabre za to”, zaključio je.

(TIP)
[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.