Napokon znamo zašto je nezdravoj hrani ponekad tako teško reći ne

16.07.2019 18:25
 

Jeste li se ikada zapitali zašto je ponekad nezdravoj hrani lako reći ne u jednom trenutku, a zatim još teže u drugom?Autori studije objavljene u časopisu Psychological Science tvrde da bi to moglo biti zato što ljudi često pokušavaju raditi više stvari odjednom.

“Ako moramo napraviti više stvari odjednom, često nismo u mogućnosti ignorirati iskušenja i donositi one odluke koje su najbolje za naše zdravlje”, istaknula je skupina psihologa sa Sveučilišta New South Wales Sydney.

“I inače je teško ignorirati veliku ukusnu vrećicu čipsa, no to postaje još teže kada u tom trenutku od nas netko traži da nešto napravimo. Ljudi raspolažu određenom količinom sredstava za samokontrolu koja im pomaže iskušenjima reći – ne. Kada te resurse potrošimo, gotovo pa da je nemoguće odoljeti im”, smatraju psiholozi.

Iako se ovo čini kao loša vijest, rezultati ove studije su ohrabrujući, tvrde njeni autori.

“Ovo istraživanje dokazuje da su naši izvršni mehanizmi zaduženi za našu sposobnost da ignoriramo neželjene radnje, ali da su i ograničeni, stoga je bolje koristiti ih mudro”, zaključili su.

U budućnosti bi istraživači ova saznanja mogli iskoristiti kako bi pomogli ljudima koji se bore s raznim ovisnostima, poput onih o hrani, alkoholu i duhanu, prenosi Index.hr.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.