Facebook uvodi novu opciju, korisnici će zarađivati novac

13.06.2019 09:50
 

Društvena mreža Facebook radi na novoj aplikaciji nazvanoj Study, a riječ je o aplikaciji pomoću koje će Facebook moći pratiti aktivnosti korisnika mobilnih uređaja, s tim da će im za to biti plaćeno.

U saopćenju iz kompanije Facebook navedeno je kako će se pomoću aplikacije Study vršiti obrada podataka korisnika te vršiti analize njihovih navika korištenja. Navode kako je riječ novoj “aplikaciji za istraživanje tržišta”.

Study će prikupljati podatke o aplikacijama koje korisnici instaliraju na svojim telefonima, kao i podatke o tome koliko vremena provode na tim aplikacijama, te u kojoj zemlji se nalaze.

Ovoj aplikaciji neće biti dostupni podaci kao što su identitet korisnika, šifre, fotografije, videozapisi i poruke. Podaci koji prikupi Study, neće biti isporučivane trećim aplikacijama i neće se moći koristiti u reklamne svrhe.

Study će biti dostupan na platformi Android i neće biti dostupna korisnicima mlađim od 18 godina. Starosna dob korisnika bit će provjeravana putem Facebook računa. Facebook će također, dobiti podatke o bankovnom računu korisnika i platiti određeni iznosi za one koji dopuštaju korištenje njihovih podataka.

Aplikacija, koja će najprije biti dostupna u Sjedinjenim Američkim Državama i Indiji, kasnije će biti ponuđena i u drugim zemljama.

Iz Facebooka navode kako garantuju da će podaci korisnika biti sigurno pohranjivani, te kako će ti podaci biti korišteni isključivo za istraživanja tržišta i pravljenje boljih proizvoda.

(TIP/Izvor: Anadolija/Foto: N1)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.