Stručnjak otkrio koliko je sati sna potrebno ako želite smršati

22.05.2019 09:09
 

Ne postoji univerzalan recept za mršavljenje, ali ukoliko želite smršaviti nemojte potcijeniti važnost sna.

Kvalitetan san je važan dio svake jednadžbe za mršavljenje, no i sastavni dio održavanja željene težine, piše 24sata. 

“Važno je biti dobro naspavan. Dobar san pomaže vašem mozgu da funkcionira i općenito poboljšava vaše psihofizičko stanje. Spavanje također igra ulogu u vašoj sposobnosti da obraćate pažnju, donosite odluke i budete kreativni”, rekao je dr. Rizwan Sultan s University of Texas Medical Branch koji smatra da je potrebno sedam do devet sati sna ako pokušavate izgubiti na težini.

“To će vam pomoći da izbjegnete umor i pospanost tijekom dana što obično rezultira nedostatkom motivacije za vježbanjem i općenito za kretanjem”, objasnio je dr. Sultan.

“Dobar san pomaže i u ravnoteži hormona, pogotovo onih koji kontroliraju glad i sitost. Ako ste neispavani, njihova bi se ravnoteža mogla narušiti, što bi moglo uzrokovati da jedete i više nego što je to potrebno”, rekao je dr. Sultan.

“Pokušajte izbjegavati kofein nakon 22 sati, izbjegavajte masnu hranu i alkohol i eliminirajte sve ekrane iz sobe – mobitel, laptop, televizor, sve što bi moglo omesti vaš san”, poručio je ovaj stručnjak, prenosi N1.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.