Znate li koliko biste dnevno trebali pješačiti da biste izgubili kilograme?

16.04.2019 07:57
 

Ako ste planirali smršati, na umu vjerojatno niste imali pješačenje, kao jednu od bržih metoda, kojoj mnogi naginju kad dođu lijepi dani. No, stručnjaci savjetuju kako brze metode mršavljenja često imaju i “bumerang efekt”, kad se neželjeni kilogrami jednako brzo vrate.

Ipak, ako niste ljubitelji vježbanja u teretani, a tih masnih naslaga vam je zaista dosta, imajte na umu da će vam i pješačenje pomoći, a kilogrami će se teže vratiti. Kako biste se riješili neželjenih kilograma, budite dosljedni i hodajte svaki dan, što znači oko 300 minuta tjedno, odnosno sat vremena dnevno – pet dana u tjednu.

Ako hodate dulje od jednog sata i rezultati će biti brži i upečatljiviji. Mijenjajte intenzitet hodanja i pokušajte prevaliti put od 1,5 kilometara u 15 do 20 minuta. Pazite i na držanje tijela. Ako imate poteškoća i ne možete pješačiti svaki dan sat vremena, pokušajte održati neki interval od deset minuta hodanja u šest navrata, piše Večernji list.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.