Stalno biste nešto grickali – od dosade ili gladi?

04.02.2019 10:25
 

Ove 4 grickalice nisu samo zdrave nego nam i pomaže da održimo vitkiju liniju…

Sušene smokve
Prvoklasan su izvor balastnih tvari. Opskrbit će tijelo potrebnom energijom pa je idealno pojesti ih prije treninga. Osim toga, sadrže veliku količinu kalija – važnog minerala za ubrzavanje regeneracije organizma.

Bademi
Bogati su alfa tokoferolom, oblikom vitamina E koji tijelo najbrže apsorbira. Taj vitamin ima antioksidativno djelovanje te sprečava oštećenje stanica nakon treninga. Pojedite jednu šaku badema tijekom dana.

Tamna čokolada
Sadrži flavonol koji pripada grupi biljnih tvari koje koriste zdravlju. Također potiče krvotok, čemu se posebno raduju vaši mišići nakon treninga.

Banane
Zbog velike količine kalija koje sadrži ovo voće nećete imati grčeve u mišićima. Osim toga, zbog velike količine ugljikohidrata, pravo su supergorivo za mišiće.

(TIP/Izvor: Cosmopolitan.hr)
[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.