Žene u prosjeku 17 puta godišnje razmišljaju o davanju otkaza

16.01.2019 10:15
Close up of a young woman sitting in kitchen and  going through her financials
 

Nova studija istraživala je radni vijek žena i došla do nekih zanimljivih statističkih podataka o zadovoljstvu poslom i čini nam se da vrlo često razmišljamo o otkazu.Prosječna žena razmišlja o napuštanju svog posla 17 puta godišnje. Uz to, žene često razmišljaju i o drastičnijim promjenama poput pokretanja novog posla i potpunoj promjeni karijere, ali to im prolazi kroz glavu 10 puta godišnje.

Od ispitanih žena njih trećina (34%) zapravo se prekvalificirala, a svaka peta (22%) aktivno razmišlja o tome.Istraživanje je utvrdilo da na radnom mjestu imamo u prosjeku 671 svađu od dana kad počnemo raditi do dana kad odemo u mirovinu, možda to ima veze s našim navodnim osjećajem nezadovoljstva. Također, za vožnju na posao pređemo oko 130 tisuća kilometara, što je tri puta više od Zemljinog opsega.

Studija je također utvrdila da žena u prosjeku radi 32 sata sedmično, ukupno 1668 sati godišnje i 78396 sati tokom svoje karijere. No, iznenađujući podatak je da žena kroz radni vijek prolazi kroz pet uredskih romansi što je možda razlog zašto želimo dati otkaz s vremena na vrijeme, prenosi Hayat.ba.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.