10 savjeta kako se ne udebljati (previše) u vrijeme blagdana

13.12.2018 09:12
pura_purica_meso_morguefile
 

Blagdani donose neizbježnu neumjerenost u jelu i piću. Ipak, postoje načini kako da to izbjegnete

Newsweek je razgovarao s brojnim nutricionistima te ih zamolio da iznesu svoje savjete kako se ne udebljati previše za blagdane. evo što kažu:

1. Držite rutinu

Pokušajte jesti otprilike svaki dan u isto vrijeme i držati se toga, pa makar jeli dva puta ili pet puta dnevno.

2. Oprezno s mastima

Birajte namirnice s niskim razinama masti. Ako mast ne možete izbjeći, umjesto suncokretovog ulja i margarina koji su izuzetno nezdravi, koristite svinjsku msat, malsinovo ulje i maslac.

3. Prošetajte

Svjetska zdravstvena organizacija savjetuje da ako namjeravamo biti zdravi i u dobroj formi, svakodnevno propješačimo barem 10.000 koraka što je ekvivalent 60-90 minuta umjerenog vježbanja. Danas postoje brojne aplikacije za mjerenje koraka (pedometar), a možete nabaviti i pametni sat koji će vam još više pomoći.

4. Odaberite zdrave grickalice

Umjesto čipsa, keksa i čokolada, grickajte voće, sjemenke ili niskokalorične jogurte.

5. Čitajte deklaracije

Kada kupujete namirnice za pripremu blagdanskih objeda, čitajte deklaracije i provjerite koliko masti, šećera i kalorija one sadrže. Tako ćete i doznati koje namirnice treba izbjegavati.

6. Jedite manje porcije

Nemojte pretrpavati tanjur hranom (osim povrćem, s njim ne možete pretjerati). Dvaput razmislite kada poželite drugu ili treću porciju.

7. Ustanite, protegnite noge češće nego inače

Nemojte sjediti dulje od sat vremena. Ako sjedite, ustanite ili prošetajte barem desetak minuta.

8. Pazite što pijete

Gazirana pića prepuna su šećera, a alkohol je visokokaloričan. Pijte vodu, mineralnu ili svježe iscijeđene sokove. Ako pijete alkohol, izjegavajte koktele i posegnite radije za gemištom koji ima najmanje kalorija i najmanje alkohola.

9. Razmišljajte o onom što jedete

Jedite polako, koncentrirajte se na hranu, nemojte trpati u sebe. Jedite za stolom, izbjegavajte prejedanje pred televizorom. Uživajte u svojoj hrani.

10. Ne zaboravite na voće i povrće

Savjetuje se dnevni unos voća i povrća najmanje pet puta dnevno (oko 400 grama). Uvijek imajte bananu, jabuku, mrkvu ili mandarinu u kući.

(TIP/Izvor: N1)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.