Tuzla: Prezentovano istraživanje kvaliteta gradskog i prigradskog prevoza

12.12.2018 16:40
 

Projekat koji je u srijedu prezentiralo Udruženje potrošača „Klub potrošača TK“ u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i saobraćaja TK, a koji nosi naziv „Istraživanje kvaliteta i monitoring u gradskog i prigradskom prevozu robe i  putnika“ se odnosi na unapređenje nivoa usluga u linijskom prijevozu putnika na području Grada Tuzla, odnosno Tuzlanskog kantona.

U istraživanju kvaliteta javnog gradskog i prigradskog prijevoza putnika provedena je anketa na uzorku od 110 putnika i 9 vozača autobusa. Vozači su anketirani na autobuskoj stanici Tuzla AS Istok, i to vozači na linijama koje imaju polazište sa ove autobuske stanice, dok je anketiranje putnika vršeno na osam kantonalnih linija i to:

  1. Tuzla – Kalesija – prijevoznika d.d. „Gradski i prigradski saobraćaj” Tuzla;
  2. Tuzla – Banovići – prijevoznika d.d. „Litvatrans” Banovići;
  3. Tuzla – Lukavac – prijevoznika d.d. „Gradski i prigradski saobraćaj” Tuzla;
  4. Lukavac – Tuzla – prijevoznika d.o.o. „Road” Lukavac;
  5. Tuzla – Srebrenik – prijevoznika d.d. „Gradski i prigradski saobraćaj” Tuzla;
  6. Tuzla – Tojšići – prijevoznika d.o.o. „Hankom turs” Kalesija;
  7. Tuzla – Srebrenik – prijevoznika d.o.o. „Hazre tours” Srebrenik;
  8. Tuzla – Stupari – prijevoznika d.o.o. „Transmont” Kladanj.

Rezultati istraživanja i monitoringa nad kvalitetom usluga gradskog i prigradskog prijevoza putnika pokazuju da je kvalitet usluga u javnom linijskom prijevozu putnika koji se vrši autobusima na dosta dobrom nivou, s tim da postoji još jako mnogo prostora za unapređenje usluga prijevoza putnika, što će biti jedan od zadataka resornog ministarstva, lokalnih zajednica, kao i prijevoznika u nerednom periodu, a sa ciljem stvaranja optimalnog reda vožnje na području lokalnih zajednica, Grada Tuzla i Tuzlanskog kantona.

Pomenuti projekat i istraživanje predstavlja jako dobar uvid u stanje javnog prijevoza putnika na mreži kantonalnih linija na području Tuzlanskog kantona, posmatrano sa gledišta korisnika javnog prijevoza, odnosno putnika.Takođe, kroz ovo istraživanje se može u značajnoj mjeri doprinijeti unapređenju javnog prijevoza putnika na području Tuzlanskog kantona, jer se na taj način identifikuju polja na kojima treba djelovati u cilju efikasnijeg, ekonomičnijeg i ekološki prihvatljivijeg javnog prijevoza na području Tuzlanskog kantona.

Istraživanje može biti jako dobra osnova i za korekcije u poslovnoj politici preduzeća koja se bave javnim prijevozom putnika na području Tuzlanskog kantona, a posebno preduzeća čije su linije obuhvaćene ovim istraživanjem, a sve u cilju unapređenja nivoa usluge javnog prijevoza putnika na području Tuzlanskog kantona

Kako je istaknuto, cilj ministarstva je da kroz ovakve i slične projekte, kao i kroz zahtjeve građana i prijevoznika sa područja Tuzlanskog kantona dobije jasne indikatore o potrebi usklađivanja redova vožnji na kantonalnim autobuskim linijama, odnosno da ministarstvo kroz aktivnosti koje sprovodi obezbijedi transportni sistem u Tuzlanskom kantonu u kojem će korisnici saobraćajnih usluga – putnici imati kvalitetnu uslugu, a svi prijevoznici mogućnost rentabilnijeg poslovanja, uz poštivanje zakona i podzakonskih akata kao i propisanih uvjeta za obavljanje linijskog prijevoza putnika.

(TIP/Video: RTV7)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.