VJEČNA DILEMA: ŠTO KUPITI S FIKSNIM BUDŽETOM? Za i protiv – slabiji, ali novi automobil ili rabljeni više klase krcat opremom i konjima?

05.12.2018 09:12
USP DVA
 

Kod kupnje automobila odluka je, osim samih preferencija kupca, gotovo uvijek definirana i budžetom. Kupci se tako suočavaju s nizom opcija: sve popularnijim SUV modelima koji dolaze u različitim veličinama, preko kompaktnih modela pa sve do poslovnih limuzina i karavana. Iako budžet najčešće od kupca zahtjeva da automobile najčešće gleda unutar jedne klase, “odlazak stepenicu gore” moguć je kupnjom rabljenog.

BERLIN, GERMANY - SEPTEMBER 22: Used cars of German carmaker Volkswagen stand on display at a Volkswagen car dealership on September 22, 2015 in Berlin, Germany. Volkswagen CEO Martin Winterkorn apologized yesterday to consumers following allegations by the U.S. Environmental Protection Agency that the company had installed software into its diesel cars sold in the USA that manipulated emissions test results. Volkswagen share prices have plummeted by approximately 32% on the Frankfurt stock exchange since yesterday and the company faces a recall of at least 470,000 cars and up to USD 18 billion in fines. (Photo by Sean Gallup/Getty Images)

Getty Images / Getty Images

 

Tu dolazimo do vječnog pitanja koje muči kupce koji su sa strane spremili određeni budžet (ili, što je češće, u banci dobili uvjete za podizanje zacrtane količine novaca). Za primjer smo odlučili uzet budžet od oko 185.000 kuna (25.000 eura), s kojim možete nabaviti jedan od najpopularnijih SUV modela na tržištu: Nissan Qashqai. Za spomenuti iznos možete dobiti 1.5 dCi dizelsku verziju od 110 KS s paketom opreme Acenta.

Ipak, sigurni smo kako se kupac bilo kojeg novog automobila kupljenog za gore navedeni iznos susreće sa komentatorima “prijatelja” i poznanika koji će mu reći: “Pa za te novce mogao si kupiti rabljenu BMW Peticu iz Njemačke!” I pritom nisu u krivu. Malo smo pronjuškali po vjerojatno i najpopularnijem oglasniku – Mobile.de na kojem se može naći velik broj primjeraka upravo BMW Serije 5 prošle generacije. Tako smo primjerice našli 520d Touring iz 2015. godine koji se trenutno s popustom nudi za 23.990 eura. Automobil izgleda atraktivno, ima čak i M paket, a ispod poklopca se nalazi dobro poznati dizelaš od 190 KS.

Mobile.de

Uz to dobivate i toliko voljen BMW znak kojim se ulazite u “odabrani krug” vlasnika njemačkih premium brendova automobila. Iako je star 3 i pol godine, ovaj automobil ima moštvo tehnologije budući da je riječ o premium modelu koji je, kada je bio nov, vjerojatno stajao i blizu pola milijuna kuna. Uz to, sa spomenutih 190 KS na semaforu ćete ostavljati ostale sudionike u prometu u vašem retrovizoru. Naravno, postoje i nedostatci. Prije svega, automobil već ima preko 100 tisuća kilometra (koji su vrlo vjerojatno i pravi budući da saloni u Njemačkoj snose velike sankcije u slučaju obmanjivanja kupaca) što znači da će uskoro biti i vrijeme za neke od redovitih servisa. Uz to, ako krenete provjeravati cijene za primjerice set kvačila, kočione diskove i slične stavke, mogao bi vam pasti mrak na oči. Slična stvar dogodit će se ako se jave problemi sa ksenon farovima koje gore spomenuti BMW ima.

Honda

S druge strane, novi automobil preuzet ćete s tek nekoliko kilometara na brojčaniku, za eventualne tvorničke greške ne morate se brinuti vi već tvornička garancija, i tako ste zapravo nekoliko godina u potpunosti mirni. Možda nemate BMW znak na poklopcu motora, ali znate da s vašim automobilom nećete imati neplanirane troškove. Nas zanima kako vi gledate na ovu problematiku.

Mercedes

 (TIP/Izvor: Jutarnji.hr)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

4 komentara na VJEČNA DILEMA: ŠTO KUPITI S FIKSNIM BUDŽETOM? Za i protiv – slabiji, ali novi automobil ili rabljeni više klase krcat opremom i konjima?

  1. Mega troll

    05. 12. 2018. - 13:30

    Nije bitno koliko je ”konja” ispod haube
    Dovoljna je jedna i veoma slaba ”konjuština” za volanom da napravi probleme na cesti

  2. bh.zmaj- Legalista

    05. 12. 2018. - 14:20

    Po mom mišljenju samo bolesnik bi dao 25000 eura za polovan automobil sa stotinjak i više hiljada na satu, već spreman za servise i zamjene svega i svačega.

    • marantz

      05. 12. 2018. - 19:30

      Ma i kad su manje cifre u pitanju.
      Uvijek prije i nov Logan (0,9 TCe) za cca. 21000 KM, sa sasvim pristojnom opremom (sve u principu što može zatrebati normalnom insanu), nego npr. (tako tipično :) )”Das Dieselgate Auto” Passat TDI star 6-7 godina krcat opremom sa 150000 km na satu za 18000 KM, a sve pod izlikom: “Ma to ti je švabo, još FauVe, drži cijenu, …..”.

      • bh.zmaj- Legalista

        06. 12. 2018. - 07:41

        Baš tako, bolje će se prodati nego Dacia. Podsjeti me to na izjavu nekog kolekcionara Ferarija:
        “Not putting miles on your Ferrari is like not having sex with your girlfriend so she'll be more desirable to her next boyfriend.”

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.