Modni gigant H&M otvara prvu radnju u BiH, traži se 30 radnika

16.11.2018 13:49
him-728x442
 

Modni gigant, švedski brend H&M, sljedeće godine otvara svoju prvu poslovnicu u BiH. Iako se nagađalo da će prodavnica biti otvorena u Sarajevu ili Mostaru, ipak to će biti u Banjoj Luci. No, nije isključeno da ni ostali veći gradovi u našoj državi neće dobiti bar po jednu poslovnicu. Na stranici Posao.ba otvoren je konkurs za 30 ljudi na poziciju – prodajni savjetnik.

Kako navode, od radnika očekuju snažnu strast za radom u modnoj industriji i prirodno razumijevanje dobrog usluživanja kupaca, dobru organizaciju i sposobnost rijeđanja prioriteta na osnovu potreba u poslovanju brzog tempa, motivaciju i ambiciju za ostvarenje poslovnih ciljeva na efikasan način, pozitivan stav i volju za učenjem i napredovanjem, te nepredrasude i spremnost da redovno dajete povratne informacije. Opširnije o ovom oglasu možete pročitati na stranici Posao.ba.

Inače, H&M grupa osvaja srca ljubitelja mode širom svijeta i prešla je velik put otkad je prva Hennes prodavnica otvorena u švedskom gradu Västerås, 1947 godine. H&M grupa broji više od 171.000 zaposlenika raznolikih iskustava i nacionalnosti širom svijeta i preko 4.700 prodavnica na 71 tražištu, prenosi Oslobođenje.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.