Prije nego zavirite u partnerov mobitel, ovo trebate znati

10.11.2018 09:08
phone-918633_1280
 

Jeste li ikada došli u napast provjeriti poruke svog partnera ili partnerice? Ako jeste i ako ste to zaista i učinili, napravili ste pogrešku.I niste jedini, mnogi imaju priliku zaviriti u privatnost svojih partnera u današnjici kada je nezamislivo biti bez pametnog telefona, a time i svih komunikacijskih kanala i informacija u samo jednom uređaju, piše Večernji list.

Istraživanje provedeno 2014. godine, koje je provela tvrtka Avast, pokazalo je da jedan od pet muškaraca i jedna od četiri žene provjeravaju poruke na telefonu osobe s kojom su u vezi.“To je vrlo delikatna situacija”, poručuje Stephanie Macadaan, terapeutkinja iz Los Anglesa.

“Ako to radite, to pokazuje nedostatak povjerenja u vezi, a to se ne riješava na takav način. Ako svom partneru ili partnerici ne vjerujete, vrijeme je da sjednete za stol i o tome otvoreno porazgovarate. U suprotnom, pogledom u poruke možete doći do krivih zaključaka za koje niste tražili pojašnjenje ili ste unaprijed osudili vezu na propast.”

“Provjeravanje privatnih poruka je znak očaja”, kaže terapeutkinja Elisabeth LaMotte i osnivačica DC Counseling & Psychotherapy Centra.

(TIP/Foto:  Pixabay ilustracija)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.